lejárató kampányok a médiában

Madárlátta

Madárlátta: Az Origo szerkesztőségében

Ladányi András illusztrátor barátunkat vizuálisan is megihlette, hogy kevesebb mint huszonnégy óra leforgatása alatt 2 írásban is a Media1-ről közölt lejárató, valótlan tartalmú írásokat a Fidesz-közeli tartalomgyár, az Origo, majd a valótlanságokat tartalmazó írások egészen véletlenül perceken belül megjelentek a megyei lapok és a Magyar Hírlap online kiadásában is.

Dr. László Imre

Ismét pert vesztett az Origo

A KESMA portálja a másodfokú bírósági ítélet szerint is alaptalanul vádolta meg szexuális zaklatással László Imre orvost, a DK polgármesterjelöltjét a 2019-es önkormányzati választások során.

Pestisrácok

Törölte a PestiSrácok munkatársa az alsóneműs fotót és mégis elnézést kér Nagy Blankától, pedig fogadást kötött, hogy ezt nem fogja megtenni

Pilhál Tamás azután döntött fogadalma megváltoztatásáról, hogy Nagy Blanka éles hangú levélben kérdezte meg tőle: mit szólna hozzá, ha a saját gyerekét alázták volna meg hasonlóképpen. A Pilhál által közzétett bocsánatkérésbe azért belekerült pár sértegetés is. Pilhál olvasótáborát megosztja a kérdés.

Stumpf András újságíró, a Válasz Online résztulajdonosa

Manipulált hírekkel lövik Stumpf Andrást, marad a Válasz Online-nál

Rövid időn belül másodjára írt a Heti Válasz volt, illetve a lap bezárása után létrejött Válasz Online jelenlegi munkatársáról és társtulajdonosáról álhírt a közpénzből üzemelő kormánysajtó. Ahogy először, úgy másodszor is fordítva sült el a dolog.