fbpx

Gábor László

ORIGO.

Újabb hazugságot közölt az Origo a Media1 kapcsán

Úgy tűnik, nem tanult korábbi, a Media1 által jogerősen is megnyert bírósági ügyéből a Gábor László főszerkesztette Origo. Ezúttal egy, Dési János, a Klubrádió műsorvezetője és rádiós jegyzete ügyében megjelent hírünkkel összefüggésben állított valótlanságokat lapunkról a kormánypárti KESMA internetes terméke. A Media1 helyreigazítási eljárást indít.

Az Origo elleni végrehajtási lap

Végrehajtást rendelt el a Fővárosi Törvényszék az Origo szerkesztőségében

Az ügy előzménye, hogy a Fidesz-közeli weblap súlyos hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosáról, majd miután az Origo jogerősen elvesztette a Fővárosi Ítélőtáblán az emiatt indított pert, a lap nem tett eleget a bírósági ítéletnek. A végrehajtó akár karhatalmi erővel, rendőrség közreműködésével is rákényszerítheti az Origót a végre nem hajtott bírósági ítélet végrehajtására. A lap egyébként nem tanult vesztes peréből: pénteken Návai Anikó plágiumbotránya kapcsán a korábbi rágalmait megismételte, sőt még rá is tett egy lapáttal.

Madárlátta

Madárlátta: Az Origo szerkesztőségében

Ladányi András illusztrátor barátunkat vizuálisan is megihlette, hogy kevesebb mint huszonnégy óra leforgatása alatt 2 írásban is a Media1-ről közölt lejárató, valótlan tartalmú írásokat a Fidesz-közeli tartalomgyár, az Origo, majd a valótlanságokat tartalmazó írások egészen véletlenül perceken belül megjelentek a megyei lapok és a Magyar Hírlap online kiadásában is.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások