fbpx

szerkesztőség

Munk Veronika és Dull Szabolcs, a Telex társfőszerkesztői

„Hihetetlenül inspiráló látni a szerkesztőséget” – vendégünk volt Munk Veronika és Dull Szabolcs, a Telex két főszerkesztője

Sok érdekesség derült ki a Telex kapcsán a Media1 legutóbbi műsorában, ahol szó esett többek között az új társfőszerkesztői konstrukcióról, a lapnál a háttérben jelenleg is zajló fejlesztésekről (például a mobilapplikációról), a korábban belengetett fizetőkapus rendszerről és egy vidéki tudósítói hálózatról, de kiderült az is, megérkezett-e már a cseh támogató által megígért 200 ezer euró, és hogy voltak, akik befektetőjelöltként érdeklődtek a lap iránt. A Telex vezetői beszámoltak arról is, hogyan akadályozzák munkájukat a különféle minisztériumok és más hivatalok, vagy hogy sosem kapnak válaszokat például az Operatív Törzstől a koronavírus kapcsán.

A Brit Media, a 168 Óra és a Klubrádió bejárata

Néhányan felmondtak a 168ora.hu-nál, de a főszerkesztő szerint nem történt semmi

A 168 Óra internetes szerkesztőségéből 6-ból 3-an távoznak. A hang.hu szerint munkahelyi konfliktus áll a háttérben, de a volt és az új főszerkesztő, valamint a cég vezérigazgatója szerint nem erről van szó, hanem, hogy két távozó más ajánlatot kapott versenytársaktól, a harmadik pedig nem tudta elfogadni, hogy összevonták a Pesti Hírlap és 168ora.hu szerkesztőségét egy közös newsroomba.

Madárlátta

Madárlátta: Az Origo szerkesztőségében

Ladányi András illusztrátor barátunkat vizuálisan is megihlette, hogy kevesebb mint huszonnégy óra leforgatása alatt 2 írásban is a Media1-ről közölt lejárató, valótlan tartalmú írásokat a Fidesz-közeli tartalomgyár, az Origo, majd a valótlanságokat tartalmazó írások egészen véletlenül perceken belül megjelentek a megyei lapok és a Magyar Hírlap online kiadásában is.