fideszes médiaholding

Mediaworks

Jelentős veszteséget hozott össze a Fidesz-közeli médiaholding

A több száz médiatermékkel rendelkező, a Magyar Nemzetet és az összes megyei napilapot is tulajdonló kormányközeli médiaóriás a jelentős állami hátszél ellenére is 1,44 milliárd forint veszteséget hozott össze 2019-ben. A most közzétett tavalyi beszámolóból az is kiderül, mely termékeik bizonyultak a leginkább pénznyelőnek.

Madárlátta

Madárlátta: Az Origo szerkesztőségében

Ladányi András illusztrátor barátunkat vizuálisan is megihlette, hogy kevesebb mint huszonnégy óra leforgatása alatt 2 írásban is a Media1-ről közölt lejárató, valótlan tartalmú írásokat a Fidesz-közeli tartalomgyár, az Origo, majd a valótlanságokat tartalmazó írások egészen véletlenül perceken belül megjelentek a megyei lapok és a Magyar Hírlap online kiadásában is.

Népszabadság

Hová tűnt a Népszabadság Online? Felhívtuk a fideszes médiaholding vezetőségét (majd órák múlva megjavult az oldal)

Több, a Mediaworksnél fontos pozícióban lévő munkatársat, beleértve Kálmán Erikát, a vállalat vezérigazgató-helyettesét is kereste a Media1, hogy megtudakolja, miért nem lehetett elérni viszonylag huzamosabb ideje a vállalathoz tartozó Népszabadság Online archívumát, a nol.hu-t. Spoiler: addig telefonálgattunk, míg végül cikkünk megjelenése után a probléma megoldódott.

Belénessy Csaba

Katonai cenzúrát szorgalmazott, a kormánypárti sajtóholding tartalomfejlesztési tanácsadója lett Belénessy Csaba

Belénessy Csaba segíti július elejétől a fideszes médiaholding, a HírTV-t, az Origót, a Magyar Nemzetet, a Ripostot, a Metropolt, a Retro Rádiót és több más médiumot tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. tartalomfejlesztését. A fejlemény azért is érdekes, hiszen a Mediaworks egyik lapja nemrég még tartalomlopással vádolt egy Belénessy-cég üzemeltette dunaújvárosi lapot.

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

Fővárosi Törvényszék

Pert vesztett a HírTV és a Magyar Nemzet

Az egyik pert Pikó András, Józsefváros polgármestere, a másikat Niedermüller Péter (DK), Erzsébetváros polgármestere nyerte meg a kormánypárti médiumokkal szemben.