
Igazolódni látszik a K-alakú médiapiaci válság teóriája, a nyertesek és a vesztesek közt egyre nyílik az olló
2021 második negyedévében a lapkiadók többsége vesztett, nyert viszont az RTL Magyarország és a TV2 Média Csoport.

2021 második negyedévében a lapkiadók többsége vesztett, nyert viszont az RTL Magyarország és a TV2 Média Csoport.

Egy 38 éves sofőr és a hátsó ülésen vele utazó hatéves gyermek is életét vesztette abban a balesetben, amelynek Kristály Lehel a részese, illetve a rendőrségi nyomozás eddigi adatai szerint előidézője volt. Mások is megsérültek a balesetben.

Az ügy előzménye, hogy a Fidesz-közeli weblap súlyos hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosáról, majd miután az Origo jogerősen elvesztette a Fővárosi Ítélőtáblán az emiatt indított pert, a lap nem tett eleget a bírósági ítéletnek. A végrehajtó akár karhatalmi erővel, rendőrség közreműködésével is rákényszerítheti az Origót a végre nem hajtott bírósági ítélet végrehajtására. A lap egyébként nem tanult vesztes peréből: pénteken Návai Anikó plágiumbotránya kapcsán a korábbi rágalmait megismételte, sőt még rá is tett egy lapáttal.

18 éven aluli, meglehetősen lengén öltözött fiatal lányok is részt vesznek a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány, a KESMA alá tartozó megyei napilapok oldaláról elérhető szépségversenyen.

Helyreigazításra kötelezte a bíróság a kesmás Vas Népét, amiért Orbán Viktort idézve valótlanságot állított a lap a Jobbik pártelnökéről.

A bíróság szerint is valótlanságokat írt a kormányközeli lap a három évvel ezelőtti választások kapcsán a Jobbikról, úgyhogy sérelemdíjat kell fizetnie a kiadónak.

Fuziónál a Mandiner Press, a Napfény Média és Marketing Kft. és a Dunaújvárosi Szuperinfó Kft. a kesmás Mediaworks Hungary Zrt.-vel, ahová előbbi három cég ténylegesen már eddig is tartozott.

A Társaság a Szabadságjogokért szerint a kormánypárti Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány alá vont Dunántúli Napló címlapon mondta fel mintaszerűen a propagandatörvényt ihlető gyűlöletpropagandát.

Egy cikkben a meleg érdekvédelmi szervezeteket „homoszexualitást propagáló szervezeteknek” nevezték, majd a kapcsolódó publicisztikában Fülöp Zoltán főszerkesztő a legszélsőségesebb homofóbokra jellemző tézist fejtegetett. A Szabad Pécs „Fasiszta uszítók, ne aggódjatok! Bizonyos emberekre mindig van piaci igény” címmel reagált a történtekre.

A bíróság a sérelemdíj mértékének meghatározásakor azt is figyelembe vette, hogy a kormánypárti weblap nem hajtotta végre a korábbi sajtóhelyreigazítási perben született jogerős ítéletet.