fbpx
Fővárosi Törvényszék

Pert nyertek kormánypárti lapok ellen a Jobbik politikusai

Pert vesztett a KESMA-hoz tartozó Origo és a Bama is elsőfokon.

Elmarasztalta szerdán a Fővárosi Törvényszék a Jakab Péter által indított perben az Origo.hu oldalt megjelentető, a kormánypárti Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó New Wave Media Group Kft.-t.

Az oldal azt állította, hogy a Jobbik elnöke kamufotóval akarta bizonyítani a választók előtti népszerűségét – csakhogy a bíróság az ítéletben megállapította, hogy  ez nem volt igaz.

Nem sokkal ezt követően Gyöngyösi Márton és Z. Kárpát Dániel javára ítélt a Pécsi Törvényszék abban a perben, amit az ellenzéki párt két vezetője indított a bama.hu kiadója ellen azért, mert a lap azt állította, hogy luxusvillákban élnek, és ezeket úgymond nem tüntették fel a vagyonnyilatkozatukban – csakhogy ez nem felelt meg a valóságnak.

A két perben összesen közel másfél millió forint sérelemdíj megfizetésére kötelezték az eljáró bíróságok a kormánypárti hazugsággyárakat – tudatta a Media1.hu-val a Jobbik sajtóosztálya ma, csütörtökön.

Még több hír érhető el a Media1-en

Borító: A Fővárosi Törvényszék bejárata. Fotó: Media1
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások