fbpx

mediaworks

Mediaworks

Arany János lett a Mediaworks marketingigazgatója

A Google magyarországi irodájának egykori alapítótagja a kormányközeli médiaholding marketingfeladatai mellett a Salesworks nevű reklámértékesítő ház értékesítési vezetői feladatait is ellátja.

Krekó Péter, a Political Capital

Krekó Péter újabb pert nyert a NER sajtója ellen

Szerdai elsőfokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék helyreigazításra kötelezte a Magyar Nemzet nyomtatott és online kiadásait a tavaly év végén közölt, a Krekó Péter lejáratását megindító cikk miatt

Sinkovics Gábor, sportújságíró

Pert nyert Sinkovics Gábor, a Nemzeti Sport volt újságírója a Fidesz-közeli médiaholdinggal szemben

A sportújságírót a kormánypárti médiabirodalom perelte be, amiért a Nemzeti Sporttól való távozása után egy cikkben bírálta Szöllősi Györgyöt, a Nemzeti Sport főszerkesztőjét, a hazai közállapotokat és médiaviszonyokat, valamint az is megírta, hogy miután kirúgták, nem kapta vissza a munkahelyén gyűjtögetett sportrelikviáit.

Ripost7, a Ripost hetilap formában

Hetilap lett és megdrágult a Ripost

Miközben az eddig naponta megjelenő kormányközeli médiaterméket bulvárhetilappá alakították át, és a nevén, illetve formátumán is változtattak, valamint az ára is jelentősen megnőtt, néhány dolog azért mit sem változott az újság kapcsán.

Mediaworks

Megint pert nyert egy origós hazugság kapcsán a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding, a Mediaworks ellen

Másodfokon, immáron jogerősen is azt állapította meg a bíróság, hogy a kormányközeli Mediaworkshöz tartozó Szoljon.hu hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosi hátterével és működésével kapcsolatban, amikor a szolnoki megyei lap szóról szóra megjelentette az Origo a témáról néhány perccel korábban publikált valótlan tartalmú írását. Ez már a Fidesz-közeli sajtóholding második jogerősen elvesztett pere az Origo által leközölt valótlanság kapcsán.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások