fbpx

mediaworks

Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Médiatanács elnöke

A Médiatanács a Pestisrácokat, a 888-at, a HírTV-t, az M4 Sport és az M5 tévécsatornát, és a debreceni Rádió 1-et vizsgálta

Ezenkívül a Médiatanács hiánypótlásra szólította fel a Budapest FM 105,9 MHz rádiós pályázat egyetlen résztvevőjét, tévéműsorok pénzügyi támogatásáról határozott, valamint elfogadott egy tanulmányt a műsorok szponzorációjával kapcsolatban. Indul egy debreceni, valamint egy nyíregyházi, székesfehérvári rádiós frekvenciapályázat, illetve több egyéb frekvenciapályázat is.

A Mediaworks székháza Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Bírság lett belőle, hogy ellenszegült a kormánypárti médiagólem egy végrehajtó felszólításának

100 ezer forint összegű büntetést szabott ki a bíróság a Fejér Megyei Hírlap kiadójára, a kesmás Mediaworks Hungary-re, mivel a bíróság szerint a kormánypárti médiagólem regionális napilapja nem tett eleget egy kirendelt bírósági végrehajtó utasításának, és még a végrehajtói felszólítás ellenére sem közölt helyreigazítást Jakab Péterről, a Jobbik elnökéről.

Hargitai Miklós, a Népszabadság egyik volt szerkesztője, Michael Ringier, a Ringier elnöke

Vitatja a Népszabadság egyik volt szerkesztője a Ringier elnökének szavait a napilap bezárása kapcsán

Hargitai Miklós, a Népszabadság egyik volt szerkesztője, a Magyar Újságírók Országos Szövetsége volt elnöke a Media1-nek reagált arra az interjúra, ami Michael Ringierrel, a svájci Ringier médiakonszern elnökével jelent meg a Forbes online kiadásában, és amelyben Európa egyik legbefolyásosabb médiavezetője azt állította, hogy hihetőnek tartja, hogy a Népszabadság későbbi tulajdonosa, a Mediaworks, mely nem sokkal később került Mészáros Lőrinchez, üzleti alapon zárta be a napilapot.

A Népszabadság utolsó száma

A Népszabadságot a Mediaworks előtt tulajdonló Ringier elnöke szerint hihető, hogy a lapot üzleti alapon zárta be a Mediaworks

Interjút adott Michael Ringier, az egykoron, még a Mediaworks előtt a Népszabadságot is tulajdonló svájci Ringier médiakonszern elnöke az Axel Springerrel nemrég megkötött üzletről, a magyar médiapiacról, magyarországi terveikről, állami hirdetésekről, a Mediaworksnek átengedett, később pedig megszüntetett Népszabadságról. A befolyásos médiavezető azt nyilatkozta, politikai realitás volt, hogy átengedték a Népszabadságot a Mediaworksnek, és hihetőnek tartja Henrich Pecina állítását, hogy a Mediaworks üzleti alapon hozta meg nem sokkal később a lap bezárásával kapcsolatos döntését.

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője a HírTV Sajtóklubjában

Állami kitüntetést kapott Magyarország egyik legnagyobb hírhamisító oldalának főszerkesztője

A Magyar Érdemrend Lovagkeresztje polgári tagozata kitüntetést vehette át pénteken Huth Gergely, a bírósági adatok szerint évek óta a második legtöbb sajtópert elvesztő, jelenleg épp egy képhamisítási botrány miatt magyarázkodni kényszerülő PestiSrácok internetes oldal főszerkesztője, a Pesti TV programigazgatója. Rajta kívül, mások mellett az Elk*rtuk című film producere és a KESMA egyik rádiósa is állami díjat kapott.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások