fbpx

mediaworks

Magyar Nemzet.

Titkosszolgálati akciókra emlékeztető módon készítették az újságírókat lejáratni próbáló interjúkat, amelyek alapján a Magyar Nemzet cikkei megjelentek

Az Átlátszó szerint ismét titkosszolgálati manőverekre emlékeztető akciót indíthattak valakik a Fidesz érdekében az áprilisi választások előtt: erre utal két leleplezőként tálalt cikk, amelyeket a Magyar Nemzet közölt a múlt héten. A külföldi tudósítók és kormánykritikus civilszervezetek lejáratását célzó anyagokban közölt videók az Átlátszó forrásai szerint gyanús körülmények között készültek, azokat mégis azonnal átvette a Miniszterelnökség angol nyelvű lapja, Kovács Zoltán kormányszóvivő is osztotta a Twitter-oldalán, és Orbán Viktor is említést tett róla a Kossuth Rádióban.

Jogerősen is elítélte a bíróság a Magyar Nemzet főszerkesztőjét és Szikszai Pétert becsületsértés miatt

A Fővárosi Törvényszék jogerős ítéletben erősítette meg a Pesti Központi Kerületi Bíróság korábbi ítéletét, mi szerint Szikszai Péter és a Magyar Nemzet főszerkesztője, Toót-Holló Tamás becsületsértés vádjában bűnösök. A bíróság egy év próbára bocsátást ró ki a Zummer Fülöp álnevet használó médiamunkásra és a kormányközeli KESMA-hoz tartozó lap főszerkesztőjére.

Meseország mindenkié

Másodfokon pert nyert a Magyar Nemzet a Meseország mindenkié kiadója ellen, mely felülvizsgálati eljárást kezdeményez a szerinte hibás ítélet ellen

Első fokon még a Labrisz Leszbikus Egyesületnek kedvező ítélet született, és bocsánatkérésre, valamint sérelemdíj fizetésére kötelezte a Magyar Nemzetet a Fővárosi Törvényszék, amiért egy írásában pedofil szervezethez hasonlította a Meseország mindenkié kiadóját, ám a Fővárosi Ítélőtábla friss ítélete már ezzel ellentétes. Az indoklásban Orbán Viktor egy kijelentése is előkerült.

Az Origo közterületi plakátja Budapesten

Jogerős: 2 milliós sérelemdíj megfizetésére kötelezte az Ítélőtábla az Origót, amiért ellopta egy kómában fekvő nő fotóját egy migránsozós cikkhez

Jogerős ítélet született nemrégiben abban a személyiségi jogi perben, melyet egy évek óta éber kómában fekvő nő, Katalin nevében indítottak hozzátartozói az Origót kiadó New Wave Media Group ellen, amiért a portál a kómában fekvő magyar nő képével illusztrálta egy migránsozós cikkét.

Polyák Gábor a „Newsreel, hogyan tanítsuk a jövő újságíróit?" című konferencián Pécsen 2019. november 6-án.

Polyák Gábor, az ellenzék sajtópolitikai kabinetvezetője szerint a KESMA-t egy kétharmados ellenzéki győzelem esetén sem lenne könnyű felszámolni

Polyák Gábor azt is mondta, a közmédia költségvetése fenntarthatatlan, és sportcsatornára sincs szüksége. Sok függ attól is, hogy az ellenzéknek sikerül-e megszereznie a kétharmadot, ennek hiányában ugyanis például a Médiatanáccsal sem tudnának érdemben mit tenni. Egy „sajtószabadság-biztoshoz hasonló intézményt” azonban ebben az esetben is létrehoznának.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások