fbpx

mediaworks

Ripost7, a Ripost hetilap formában

Hetilap lett és megdrágult a Ripost

Miközben az eddig naponta megjelenő kormányközeli médiaterméket bulvárhetilappá alakították át, és a nevén, illetve formátumán is változtattak, valamint az ára is jelentősen megnőtt, néhány dolog azért mit sem változott az újság kapcsán.

Mediaworks

Megint pert nyert egy origós hazugság kapcsán a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding, a Mediaworks ellen

Másodfokon, immáron jogerősen is azt állapította meg a bíróság, hogy a kormányközeli Mediaworkshöz tartozó Szoljon.hu hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosi hátterével és működésével kapcsolatban, amikor a szolnoki megyei lap szóról szóra megjelentette az Origo a témáról néhány perccel korábban publikált valótlan tartalmú írását. Ez már a Fidesz-közeli sajtóholding második jogerősen elvesztett pere az Origo által leközölt valótlanság kapcsán.

Magyar Nemzet

Végrehajtást indított a Jobbik a Magyar Nemzet ellen

Az ellenzéki párt azért kezdeményezett végrehajtói eljárást, mert a Fidesz-közeli napilap jogerős bírósági ítélet ellenére sem közölt helyreigazítást egy korábbi valótlansággal összefüggésben.

Békéscsaba Megyei Jogú Város városháza

Milliókkal segíti Békéscsaba a Fidesz-közeli médiaóriást, de jutott Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos bizalmi emberének rádiójának is

Békéscsaba városának vezetése a közel 35 milliárd forintos éves árbevételű Mediaworks (KESMA) mellett a Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos bizalmi emberéhez került Rádió 1 üzemeltetőjének is milliós pénzügyi támogatást szavazott meg nemrégiben. A pénzosztás körül több érdekesség is történt, amiből csak az egyik, hogy a Rádió 1-nek négyszer több pénzt ítéltek meg, mint a jelentős múltra visszatekintő és helyieket foglalkoztató Csaba Rádiónak vagy a Mega Rádiónak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások