fbpx

mediaworks

Most akkor hová mennek az ívek?

Teljesen belezavarodott a HírTV és az Origo a saját hírmanipulációjába

A HírTV és az Origo napokon át igyekezett elhitetni, hogy a nemzeti konzultációs íveket a 24.hu egyik újságírójának budapesti lakására várja Hadházy Ákos, de miután a Media1 leleplezte, hogy az ívek a fideszes médiumok állításával ellentétben valójában egy fővárosi postahivatalra érkeznek, nem pedig az újságíró lakására, a HírTV és az Origo egy új, a korábbi saját állításának ellentmondó változattal hozakodott elő.

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

Fővárosi Törvényszék

Pert vesztett a HírTV és a Magyar Nemzet

Az egyik pert Pikó András, Józsefváros polgármestere, a másikat Niedermüller Péter (DK), Erzsébetváros polgármestere nyerte meg a kormánypárti médiumokkal szemben.

Meghamisított Orbán-interjú 2016 decemberében

Az 1950-es éveket idézi F. Gábor újságíró szerint, ahogyan elítélték az Orbán-interjú állítólagos megváltoztatásáért

Folytatódik F. Gábor újságíró évek óta tartó kálváriája a 2016 decemberében jelentős változtatásokkal megjelent, megbütykölt Orbán-interjú ügyében. Noha korábban az újságíró számos, az ennek elkövetésével őt vádoló ügyészség állításának hitelességét megkérdőjelező ellentmondásra világított rá, ma a bíróság még súlyosbította is a végig az ártatlanságát hangoztató, az elkövetés tényét megkérdőjelező médiamunkás büntetését, amit a miniszterelnöki interjú állítólagos megváltoztatásáért kapott. F. Gábor a Media1-nek elmondta, mit gondol erről az egész ügyről, és azt jelezte: a Kúriához fordul az 1950-es éveket idéző eljárás miatt.

Gréczy Zsolt, a DK országgyűlési képviselője

Pert vesztett az Origo

Gréczy Zsolt, a DK politikusa immáron hetedik alkalommal nyert a bíróságon fideszes sajtóval szemben.

Nemes Gábor, a DK politikusa

Megint a fideszes médiaholding ellen ítélt a bíróság

Újabb DK-s politikus, ezúttal Nemes Gábor nyert pert kormányközeli médium ellen, immáron jogerősen. Sérelemdíjat kell fizetnie a Magyar Idők kiadójának az évek óta húzódó per lezárásaként, és közzé kell tennie, hogy valótlanságokat állítottak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások