interjú

Scarlett Johansson

A Nők Lapja meghamisított interjút közölt Scarlett Johansson világhírű filmsztárral – kirúgják Návai Anikó sztárriportert

„Exkluzív” interjút közölt a Nők Lapja Scarlett Johansson filmsztárral, csakhogy kiderült: az interjú szerzőjeként feltüntetett Návai Anikó újságíró valójában plagizált és csak összeollózott máshol megjelent idézetekből egy anyagot a forrás említése nélkül, tehát nem is került sor interjúra közte és a színész között.

Shabi Michaeli, a Brit Media 50 százalékos tulajdonosa

„Rogán Antal tíz éve a barátom, de soha nem volt közös üzleti ügyünk” – Interjú a 168 Óra kiadójának új társtulajdonosával, Shabi Michaeli izraeli-grúz üzletemberrel

Exkluzív interjút adott a Media1.hu-nak Shabi Michaeli izraeli-grúz állampolgár, aki a napokban 50 százalékos tulajdonossá vált a 168 Órát és az ELLE Magazint kiadó Brit Mediában. Az üzletember, akinek ez az első médiabefektetése, megerősítette lapunknak, hogy barátja Rogán Antalnak, a kormányzati hirdetésekért is felelős fideszes politikusnak, de elmondása szerint a médiavállalatba történő befektetésnek ehhez nincs köze. Az interjúban Michaeli azt is állította, hogy a sajtó valótlanul hozta összefüggésbe korábban a letelepedésikötvény-üzlettel. Elmondta azt is, hogy milyen fejlesztésekkel készül a vállalat: rádióban és televízióban is gondolkodnak, de a Klubrádió semmilyen szerepet sem tölt be a terveik között, függetlenül az abban lévő részesedésüktől. Egyebek mellett megkérdeztük az üzletembert arról is, baloldali lap marad-e a 168 Óra, és számítanak-e állami hirdetésekre, de szó esett arról is, milyen időtávon tervezi tartani a vállalatot.

Wolf Gábor a Media1 2021.07.26-i műsorának felvételén (a képen jobbra)

Wolf Gábor volt a Media1 műsorának vendége – EXTRA tartalommal! (2021.07.26.)

A Media1 2021. 07.26-i podcast- és rádióműsorának vendége volt Wolf Gábor kkv marketing szakértő, a Marketing Commando alapítója, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője, Magyarország egyik legismertebb szakmai véleményvezére, aki hétről hétre népszerű „Híradót” is készít a YouTube-ra a marketingkommunikáció újdonságairól.

Gundel Takács Gábor televíziós műsorvezető, a Géniusz című ATV-s tudásalapú vetélkedő műsorvezetője

Gundel Takács Gábor: Eltűntek a tudásalapú vetélkedők, romlik az általános műveltség – interjú a Géniusz műsorvezetőjével

A Media1 a napokban meghívást kapott, hogy néhány más laphoz hasonlóan részt vegyen a Gundel Takács Gábor vezette, az ATV-n ősszel bemutatkozó új tudásalapú vetélkedő, a Géniusz forgatásán. A forgatási szünetben beszélgettünk a kvízmesterrel, aki elárult néhány kulisszatitkot a vetélkedő elkészítésének hátteréről, elmondta, hogy ő maga képes lenne-e megnyerni a fődíjat, valamint megbeszéltük azt is, hogy van-e még igény a tudásalapú vetélkedőkre, hiszen az utóbbi időben teljesen eltűnt ez a műfaj a hazai tévéképernyőkről. A Géniusz műsorvezetője elmondta azt is, mitől lesz szerinte sikeres az új vetélkedő, és hogy mi hajtja még most is ilyen sok év után, hogy vetélkedőt vezessen.

média, sajtó, tömegtájékoztatás, újságírók, újságírás

Media1 Podcast: Milyen a média megítélése Magyarországon, valamint a világ többi országában, és melyek a leghitelesebbnek tartott médiamárkák?

Bognár Éva, a CEU Demokrácia Intézetének Média-, Adat​- és Társadalomkutató Központjának kutatója volt a Media1 podcast- és rádióműsorának legutóbbi vendége, hogy átbeszéljük a Reuters Institute nemrég elkészült Digital News Report kutatásának eredményeit, amelyből sok érdekesség kiderült a hazai és a külföldi médiatrendekről, médiahasználati szokásokról és az egyes médiamárkák megítéléséről.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások