fbpx
Mediaworks

Két pert is megnyert a Jobbik a Magyar Nemzet és az Sonline kiadójával szemben

Egy héten belül a második perét nyeri a jobboldali párt a kormánypárti Mediaworks lapjaival szemben.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

„Non-stop hazugságban a fideszes lakájmédia: sorra nyerik a jobbikos politikusok a sajtópereket” – ezzel a felütéssel kezdődik az a közlemény, amelyet a Jobbik sajtóosztálya adott ki csütörtökön.

A közlemény szerint

„már követni is nehéz, a kormány bértollnokai mikor és mit hazudoznak össze az ellenzéki szereplőkről, és éppen mikor veszítik el emiatt az újabb sajtóperüket.”

Szerdán a Magyar Nemzet és a közlemény szerint „sajnos propagandakiadvánnyá züllesztett” Somogy megyei Sonline következett a sorban. Előbbi Jakab Péterről, a Jobbik elnökéről valótlanul azt írta, hogy ő utasította a Puskás Arénába tervezett titkos alagút ügyét feltáró Stummer Jánost államtitoksértésre, amiért elsőfokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék helyreigazítás közlésére kötelezte. Délután a Kaposvári Törvényszéken következett utóbbi, akik még a 2018-as választási kampányban írták a jobboldali párt politikusairól, Gyöngyösi Mártonról és Z. Kárpát Dánielről, hogy több százmilliós villákat titkoltak el a vagyonnyilatkozatukból.

E valótlanságok miatt a bíróság, egyelőre szintén nem jogerősen a portál kiadóját több százezres sérelemdíj és a perköltség megfizetésére kötelezte.

A Jobbik közleménye megemlítette, hogy az említett termékeket is kiadó Mediaworks jogászai el sem mentek a bírósági tárgyalásokra.

További hírek találhatók a Media1-en!

Borító: A Mediaworks központja Budapesten, az egykori Népszabadság-székházban. Fotó: Ladányi András  /Media1 (archív)

Szóljon hozzá!