Jakab Péter, Jobbik

Sok százezres sérelemdíjat fizethet az Origo és a Lokál a Jobbiknak

A Lokál meg sem próbálta bizonyítani igazát a Fővárosi Törvényszéken.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A Fővárosi Törvényszéken két nap alatt három esetben kötelezte sok százezres sérelemdíj megfizetésére a kormányközeli lapokat a korábban közölt hazugságaik miatt a bíróság – közölte a Jobbik szombaton.

Mint írják: csütörtökön a Lokál kiadójának kellett volna bebizonyítania, hogy igazat írtak Jakab Péterről, amikor azzal vádolták a Jobbik elnökét, hogy bűnözőkként beszélt a teljes zsidóságról, majd azt, hogy Czeglédy Csaba, Gyurcsány Ferenc ügyvédje finanszírozta Rig Lajos országgyűlési képviselő egy korábbi kampányát.

„Jellemző a Lokál színvonalára, hogy a perben az állításaik valós voltát még csak meg sem próbálták bizonyítani, így nem lehetett más az eredmény, mint az, hogy mindkét esetben félmillió forintot is meghaladó sérelemdíj és a perköltség megfizetésére kötelezte őket elsőfokú döntésében a Fővárosi Törvényszék”

– fogalmaz a párt közleménye.

2018-ban az Origo írt arról, hogy a Jobbik frakciójának tagjai egy hivatalos összejövetelükön Soros Györgyöt éltették, és megünnepelték a Sargentini-jelentést. Pénteken ezt az ügyet tárgyalta a Fővárosi Törvényszék.

„Köztudott, hogy a miniszterelnökkel ellentétben a nemzeti néppárt soha nem volt nemhogy jó, de semmilyen kapcsolatban a hazug kormánypártok által mostanra már ellenségként beállított korábbi Fidesz-főszponzorral, ezért itt sem volt más választása a bíróságnak, mint még nem jogerős határozatban a sorozatos valótlanságai miatt a pereit sorra elbukó propagandaoldal fenntartóját több százezer forintos sérelemdíj és a perköltség megfizetésére kötelezni”

– magyarázzák a per kimenetelét.

Szintén szombaton írtuk meg, hogy Dr. László Imre, Újbuda polgármestere, a DK elnökségi tagja pert nyert a 888, a Magyar Nemzet, a Pesti Srácok, a Ripost, a TV2 és az Origo ellen is. A kormányközeli médiumok a kampányidőszakban azt állították, hogy a DK politikusa szexuálisan zaklatta kolléganőjét, ám az állítás nem bizonyult valósnak.

Fotó: Jakab Péter / Facebook
Szóljon hozzá!