internetező nő a koronavírus alatt

Márciusban a Nemzeti Együttműködés Rendszere érte el a legtöbb magyar internetezőt

A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Napi átlagban közel 2,34 millió felhasználót (real user / RU) ért el idén márciusban a fideszes médiaholding, Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány / KESMA nemrégiben létrehozott új hirdetésértékesítő cége, a Salesworks a portfóliójába tartozó oldalak segítségével. Ezzel a KESMA legújabb cége – melynek elérését az indulása után most először auditáltatták a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius segítségével – rögtön piacvezető pozíciót szerzett magának az elért napi átlagos látogatószám tekintetében. A napi átlagos oldalmegtekintés-szám (total PV) alapján ugyancsak piacvezető pozíciót ért el a Salesworks, napi átlagban 22,9 milliós megtekintésszámmal (Total PV).

Ezzel a kormánypárti médiaholding sales house cége olyan nagy elérésű hirdetésértékesítő vállalatokat is meg tudott előzni mint például a márciusban a 2. legnagyobb elérést produkáló – az egyebek mellett az Index, a blog.hu, a Velvet.hu és a Totalcar reklámfelületeit értékesítő, egyébként nemrég szintén NER-közelbe, Vaszily Miklóshoz, a TV2 vezérigazgatójához kerültIndamedia sales house, vagy az ezúttal 3. helyezést elérő, a 24.hu, a NLC és több más internetes oldal hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport.

Az Indamediához tartozó oldalak napi átlagban 2,07 millió felhasználót és 19,23 milliós megtekintésszámmal rendelkeztek a DKT/Gemius mérése szerint (belföld, 15+ internetezők között).

A Central Médiacsoportnak 1,89 millió napi átlagos látogatószáma és 13,39 milliós megtekintetésszáma volt.

Több mint 130 weboldal hirdetési felülete tartozik a kormányközeli reklámértékesítő házhoz, a Salesworkshöz

A Salesworks az Opten céginformációs rendszer szerint tavaly szeptemberben jött létre a Mediaworks budapesti, Bécsi úti székházában – az egykori Népszabadság-házban, ahol a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány / KESMA is működik. Az új kft. egyedüli tulajdonosa a KESMA.

A Salesworks Kft. az Evomedia hirdetési csapatára építve, a Mediaworks Hungary erőforrásaival támogatva jött létre. A Salesworks értékesítési portfóliójába több mint 130 weboldal tartozik. Hozzájuk tartozik a zászlóshajó, az origo.hu mellett a ripost.hu és a borsonline.hu, a videa.hu, a life.hu, az nso.hu, a Mindmegette.hu, a megyei (regionális) lapok internetes oldalai, a Player.hu csoport oldalai, de például nyomtatott lapok is mint például a Nemzeti Sport, a Bors, a megyei napilapok, a Hot magazin, a Fanny, a Lakáskultúra, de a portfólió része a Hír TV, a Karc FM, a Gong FM és a Part FM is.

A Salesworks Kft. netes értékesítési portfóliójába tartozik egyébként a Nepszava.hu, a Freemail, a Köpönyeg.hu, a Hírkereső és az Árukereső  is.

A kft. ügyvezetője Turi Árpád, a Class FM egykori vezérigazgatója, a Mediaworks értékesítési igazgatója.

A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius adatai
A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius adatai

Ha csak egyesével a vezető oldalakat nézzük, a sorrend: Index, 24.hu, Origo

Az egyes weboldalakat külön-külön nézve egyébként az Index.hu rendelkezett a legnagyobb napi átlagos felhasználószámmal a DKT/Gemius adatai alapján. Belföldön átlagos napi látogatószámuk 1,27 millió volt, oldalmegtekintés-számuk pedig 11,83 millió (a 15 éves és annál idősebb internetezők körében.)

Márciusban a 24.hu a 2. legnagyobb elérésű oldal volt: 1,01 millió felhasználójuk volt napi átlagban és 3,18 millió megtekintésük.

Az origo.hu a 3. legnagyobb magyarországi oldal volt látogatószám alapján: 901 ezer felhasználója volt napi átlagban. Oldalmegtekintés-szám (PV) alapján megelőzte a site a 24.hu-t: 5,08 millió volt a napi átlaguk márciusban, és ezzel a 2. helyet érték el.

Napi átlagos felhasználószám alapján  sorban az origo után a blikk.hu, majd a hvg.hu következett. A teljes top50-es lista alább látható felnagyítható formában.

Weboldalak látogatottsága, oldalmegtekintésszáma
Weboldalak látogatottsága, oldalmegtekintés-száma

További hírek olvashatók a Media1-en!

Borító: glix
Szóljon hozzá!