fbpx

látogatottsági adatok

A DKT/ gemius 2020.10.23-i adatai

Megváltásként fogadta a médiaszakma a DKT-s közönségmérés megújítását (x)

Számos újdonságot, kényelmi funkciót hozott a digitális médiapiac szereplői számára, hogy a Digitális Közönségmérési Tanács október elejétől bevezette Magyarországon az e.gemius nevű felhő alapú szoftvert. A médiaszakma képviselőit, ügynökségi szakembereket kérdeztünk az első tapasztalatokról.

A Telex indulása 2020. október 2-án. Kockás ingben Kárpáti Márton, a Van Másik Kft. ügyvezető-tulajdonosa, mellette balra a főszerkesztő, Munk Veronika

Kijöttek a Telex hírportál első hivatalos látogatottsági adatai

Egy hónappal a Telex indulása után a hazai weboldalak versenyében látogatók tekintetében a 16., majd másnap a 13., azután pedig a 11. helyen szerepelt a távozó indexesek által létrehozott új híroldal, míg megtekintésszám alapján egy 10., egy 8. és egy 7. helyezés jött össze, ami meglehetősen szép teljesítmény egy egyhónapos oldaltól, pláne úgy, hogy a munkatársak előző munkahelye, az Index látványos összeomlása egyáltalán nem következett be. Megnéztük részletesebben az adatokat.

Az Index és az Indamedia a Budasquare irodaházban található irodájának homlokzata

Hogy áll most az Index?

A másfél hónappal ezelőttihez képest az Index.hu stábjának létszáma jelentősen megnőtt mostanra, de hogy áll az oldal a híroldalak versenyében a látogatottság terén? Ezúttal főleg ennek igyekeztünk utánamenni.

Telex

A Telex máris elérte a Freemailt és a 444-et, valamint az Index látogatottságának több mint felét

Kárpáti Márton volt a Media1 műsorának egyik vendége. Elégedetten nyilatkozott az új hírportál indulása óta eltelt 10 napról, és elmondta azt is, hogy hamarosan élesítik a mobilapplikációikat. Beszámolt az első, egyelőre nem hivatalos látogatottsági adataikról is, és cáfolta Kovács Zoltán államtitkár és a kormánysajtó szavait a Telexet támogató cseh milliárdos állítólagos tulajdonszerzésével kapcsolatban.

internetező nő a koronavírus alatt

Márciusban a Nemzeti Együttműködés Rendszere érte el a legtöbb magyar internetezőt

A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.

Emberek a koronavírus ellen védőruhában

Óriásit ugrott a magyar híroldalak látogatottsága a koronavírus-világjárvány hatására

A koronavírus hazai megjelenése és az ennek kapcsán bevezetett, az élet egyre több területét érintő kormányzati korlátozások látványos hatása a hírek iránti lázas érdeklődés, ami a hírsite-ok oldalletöltéseinek közel 90 százalékos növekedéséhez vezetett – derül ki a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és a Gemius közös, a Media1-hez eljuttatott kutatásából.

Index vs 24.hu

Hogyan nyerhetett az Index és a 24.hu egyszerre?

Az Index reklámértékesítői olyan adatokat tettek közzé, ami alapján mégsem tűnik olyan egyértelműnek a 24.hu október 13-i, a választás napján elért, sajtóközleményben is kommunikált győzelme. Hogyan nyerhette meg a választás napját egyszerre a 24.hu és az Index is? Elmagyarázzuk.

24.hu logó

A 24.hu nyerte a választásokat a neten

Több mint 1,3 millió látogatójuk volt vasárnap, ezzel megelőztek mindenkit. A választások másnapján még jobb eredményük lett: a site történetének második legerősebb napját zárta.