látogatottsági adatok

Az Index és az Indamedia a Budasquare irodaházban található irodájának homlokzata

Hogy áll most az Index?

A másfél hónappal ezelőttihez képest az Index.hu stábjának létszáma jelentősen megnőtt mostanra, de hogy áll az oldal a híroldalak versenyében a látogatottság terén? Ezúttal főleg ennek igyekeztünk utánamenni.

Telex

A Telex máris elérte a Freemailt és a 444-et, valamint az Index látogatottságának több mint felét

Kárpáti Márton volt a Media1 műsorának egyik vendége. Elégedetten nyilatkozott az új hírportál indulása óta eltelt 10 napról, és elmondta azt is, hogy hamarosan élesítik a mobilapplikációikat. Beszámolt az első, egyelőre nem hivatalos látogatottsági adataikról is, és cáfolta Kovács Zoltán államtitkár és a kormánysajtó szavait a Telexet támogató cseh milliárdos állítólagos tulajdonszerzésével kapcsolatban.

internetező nő a koronavírus alatt

Márciusban a Nemzeti Együttműködés Rendszere érte el a legtöbb magyar internetezőt

A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.

Emberek a koronavírus ellen védőruhában

Óriásit ugrott a magyar híroldalak látogatottsága a koronavírus-világjárvány hatására

A koronavírus hazai megjelenése és az ennek kapcsán bevezetett, az élet egyre több területét érintő kormányzati korlátozások látványos hatása a hírek iránti lázas érdeklődés, ami a hírsite-ok oldalletöltéseinek közel 90 százalékos növekedéséhez vezetett – derül ki a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és a Gemius közös, a Media1-hez eljuttatott kutatásából.

Index vs 24.hu

Hogyan nyerhetett az Index és a 24.hu egyszerre?

Az Index reklámértékesítői olyan adatokat tettek közzé, ami alapján mégsem tűnik olyan egyértelműnek a 24.hu október 13-i, a választás napján elért, sajtóközleményben is kommunikált győzelme. Hogyan nyerhette meg a választás napját egyszerre a 24.hu és az Index is? Elmagyarázzuk.

24.hu logó

A 24.hu nyerte a választásokat a neten

Több mint 1,3 millió látogatójuk volt vasárnap, ezzel megelőztek mindenkit. A választások másnapján még jobb eredményük lett: a site történetének második legerősebb napját zárta.

dkt

A fideszes médiaholding a saját hírkereső után saját digitális mérést is szeretne?

Egyes információk szerint a Digitális Közönségmérési Tanácsból való kilépését fontolgatja a KESMA, ami ha megvalósul, nem szerepelnek majd a kormányközeli médiaholdinghoz tartozó digitális felületek, például az Origo látogatottsági adatai a hirdetők által figyelt rendszerben. Érkezett olyan információ is, ami alapján viszont inkább növekedhet a KESMA beleszólása a DKT működésébe.