statisztika

Tortát vágnak fel a SuperTV2 Jóban Rosszban című sorozatának 15. születésnapja alkalmából

Ünnepel a Jóban Rosszban

Most 15 éve, hogy a TV2 Média Csoport elindította a sorozatot. Mivel a sorozat mostantól később kerül adásba, nem árt tudni, hogy ezentúl az interneten már hamarabb vissza lehet nézni az aktuális részeket, mint eddig. Érdekes statisztikákat is említettek az évforduló kapcsán.

streaming, internetes rádiózás

Új csúcsot ért el a magyarországi internetes rádiózás

Volt olyan pillanat kedden, amikor egyidejűleg legalább több mint 100 ezren hallgattak magyarországi internetes rádiókat, derül ki szerverstatisztikák alapján, ahogyan az is, hogy a Rádió 1-en hallható Balázsék különösen népszerű az internetes rádióhallgatók körében. Egyértelmű trend a statisztikák alapján a netrádiózás felfutása.

Az X Faktor győztese, Ruszó Tibi 2019. december 14-én, a fináléban

Mindent letarolt az X-Faktor idei évada

2019-ben a 10 legnézettebb hazai tévéműsorból 10 az RTL Klub zenei tehetségkutatójának valamelyik adása volt. Az RTL közzétett néhány érdekes statisztikát a hétvégén véget ért tehetségkutatóról.

Digitális reklám

Szintet lépett Közép- és Kelet-Európában a digitális reklámpiac, de erős maradt a tévé is

A régióban robbanásszerű növekedést mutatnak a digitális kiadások, miközben a kültéri hirdetések a harmadik helyre léptek elő a televíziós és az online felületek mögött, a nyomtatott média pedig jelentősen visszaesett. A tévé még mindig erős, még ha egyes országokban, például Magyarországon az online már meg is előzi. A nemrég megjelent CANnual Reportból csemegéztünk.

Stockholm

Az önszabályozás jövője volt a téma Stockholmban

Az európai önszabályozó szervezetek 25 országának képviselője három napon át tanácskozott a svéd fővárosban. A rendezvényen a magyar Önszabályozó Reklám Testület vezetői is részt vettek.

Index vs 24.hu

Hogyan nyerhetett az Index és a 24.hu egyszerre?

Az Index reklámértékesítői olyan adatokat tettek közzé, ami alapján mégsem tűnik olyan egyértelműnek a 24.hu október 13-i, a választás napján elért, sajtóközleményben is kommunikált győzelme. Hogyan nyerhette meg a választás napját egyszerre a 24.hu és az Index is? Elmagyarázzuk.

24.hu logó

A 24.hu nyerte a választásokat a neten

Több mint 1,3 millió látogatójuk volt vasárnap, ezzel megelőztek mindenkit. A választások másnapján még jobb eredményük lett: a site történetének második legerősebb napját zárta.

Bosszúállók - Végjáték

Taroltak a szuperhősök a magyar mozikban

Kijöttek az NMHH statisztikai adatai arról, mely filmek voltak a legnépszerűbbek a magyar mozikban. Toronymagasan végzett 2019 második negyedévében a Bosszúállók: Végjáték. A hatóság több más érdekes statisztikát is közzétett.

csata, állatok

Így halad a magyar médiapiac három világrendjének ütközete

Sok érdekes statisztikával érkezett meg szerdán a Whitereport a magyar médiapiacra vonatkozó legújabb kimutatása, melyből tényszerűen kiderül, hogyan áll a kormányközeli, illetve állami, valamint a piaci alapú és a globális hátterű médiapiaci cégek küzdelme, milyen volt a 2018-as év, és milyen kilátások várnak a szektorra.