statisztika

Borító: Az online kiskereskedelmi forgalom alakulása 2020 első félévében a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatásának adatai alapján

Rekord mértékben nőtt a koronavírus hatására a magyar e-kereskedelem

Leginkább az élelmiszerek, a drogériai és háztartási cikkek, az otthon, kert és barkács termékek, valamint a számítástechnikai eszközök iránt ugrott meg az online kereslet. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása további megállapításokkal is szolgál.

COVID-19 - Koronavírus, kórház, nővér

Az Index írta a legtöbb hírt a koronavírusról

A Clementine látványos ábráiból az is kiderül, hogy a március 15-i hosszú hétvége tájékán jelent meg a legtöbb koronavírus témájú cikk a magyar híroldalakon, azóta folyamatosan csökken a média érdeklődése a téma iránt. A legnépszerűbb kifejezés a fertőzött volt a vizsgált magyar híroldalakon.

Media1

Átlépte a tízmilliót a Media1, új rekordok születtek

Mindössze öt hónappal az idén januári, egyéves születésnapi évfordulóig elért 5 millió után a napokban meghaladta a 10 milliomodik megtekintést a Media1.hu hírportál, köszönhetően látogatottsága dinamikus emelkedésének. Az elmúlt hetekben volt olyan nap, amikor a Media1 a 30. leglátogatottabb hazai weboldal volt a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius adatai alapján, ezzel maga mögé utasítva jól ismert hazai márkákat is.

mobiltelefon

Nagyot nőtt öt év alatt a mobiltelefonok kijelzője

A Telenor nyilvánosságra hozta, hogy az elmúlt öt évben mely mobiltelefonok voltak a legnépszerűbbek az eladások során, illetve hogyan alakult az értékesített mobiltelefonok átlagos képernyőmérete. 50 százalékos növekedésről beszélhetünk a képernyőméret tekintetében.

mobiltelefon

Nagyot nőtt a hazai mobilnetes forgalom, csökkent az sms népszerűsége, a Telekom maradt a piacvezető

Fél év alatt több mint 14 millió gigabájttal nőtt a negyedéves belföldi mobilinternet-forgalom a tavalyi év második felében, derül ki az NMHH most nyilvánosságra hozott mobilpiaci statisztikáiból, ami kitér arra is, hogy hogyan alakult 4G-s hanghívások aránya és az sms népszerűsége, vagy hogy melyik mobilszolgáltatónak mekkora piaci részesedése volt.

internetező nő a koronavírus alatt

Márciusban a Nemzeti Együttműködés Rendszere érte el a legtöbb magyar internetezőt

A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.

tévé, tv

Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!