
2 év, 17,5 millió: ma két éve indult el a Media1
Éppen két évvel ezelőtt, ezen a napon indult el híroldalunk. A tavalyi születésnaphoz hasonlóan idén is meglepetéssel készülünk. Tavaly a meglepetésünk hallhatóvá vált, idén kézbe vehető lesz.
Éppen két évvel ezelőtt, ezen a napon indult el híroldalunk. A tavalyi születésnaphoz hasonlóan idén is meglepetéssel készülünk. Tavaly a meglepetésünk hallhatóvá vált, idén kézbe vehető lesz.
Munk Veronika erről a HVG-nek adott interjúban beszélt, és elmondta azt is, hogyan lett a Telex főszerkesztője. Szavaiból kiderült az is, hogy nem tettek le a fizetőkapus elképzelésükről és részvénytársasággá kívánnak átalakulni a későbbiekben. Az Index magasabb látogatottsága kapcsán a Telex-főszerkesztő hírszeméttel emelhető látogatottságról beszélt.
Számos újdonságot, kényelmi funkciót hozott a digitális médiapiac szereplői számára, hogy a Digitális Közönségmérési Tanács október elejétől bevezette Magyarországon az e.gemius nevű felhő alapú szoftvert. A médiaszakma képviselőit, ügynökségi szakembereket kérdeztünk az első tapasztalatokról.
Egy hónappal a Telex indulása után a hazai weboldalak versenyében látogatók tekintetében a 16., majd másnap a 13., azután pedig a 11. helyen szerepelt a távozó indexesek által létrehozott új híroldal, míg megtekintésszám alapján egy 10., egy 8. és egy 7. helyezés jött össze, ami meglehetősen szép teljesítmény egy egyhónapos oldaltól, pláne úgy, hogy a munkatársak előző munkahelye, az Index látványos összeomlása egyáltalán nem következett be. Megnéztük részletesebben az adatokat.
A másfél hónappal ezelőttihez képest az Index.hu stábjának létszáma jelentősen megnőtt mostanra, de hogy áll az oldal a híroldalak versenyében a látogatottság terén? Ezúttal főleg ennek igyekeztünk utánamenni.
Kárpáti Márton volt a Media1 műsorának egyik vendége. Elégedetten nyilatkozott az új hírportál indulása óta eltelt 10 napról, és elmondta azt is, hogy hamarosan élesítik a mobilapplikációikat. Beszámolt az első, egyelőre nem hivatalos látogatottsági adataikról is, és cáfolta Kovács Zoltán államtitkár és a kormánysajtó szavait a Telexet támogató cseh milliárdos állítólagos tulajdonszerzésével kapcsolatban.
Megújul a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) mérése, ami számos újdonságot hoz a digitális médiapiac szereplői számára.
Ziegler Gábor szerint a mostani helyzetben az Index látogatottsága a várthoz képest még jobb is, a hirdetők felé pedig ha kell, megoldási javaslatokat tesznek.
Mindössze öt hónappal az idén januári, egyéves születésnapi évfordulóig elért 5 millió után a napokban meghaladta a 10 milliomodik megtekintést a Media1.hu hírportál, köszönhetően látogatottsága dinamikus emelkedésének. Az elmúlt hetekben volt olyan nap, amikor a Media1 a 30. leglátogatottabb hazai weboldal volt a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius adatai alapján, ezzel maga mögé utasítva jól ismert hazai márkákat is.
A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.
Copyright © 2019-2020 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.91.2020.11.11.2106
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.