fideszes médiarendszer

Rádió 88, Szeged

A Rádió 88 is Fidesz-közelbe kerülhet?

Állítólag a helyi Fidesz, ezen belül a Szegeden újabban különösen aktív Kubatov Gábor pártigazgatóhoz köthető erők próbálják a Médiatanács által szorongatott helyi rádiót megszerezni a tulajdonostól, a korábban egy NER-lovaggal és Lázár államtitkárával is együtt dolgozó Tóth Gézától.

Mediaworks

Tisztújítás előtt a Fidesz-közeli médiaholding

Az mfor.hu szerint legfeljebb az önkormányzati választások után várhatók nagyobb átalakítások a KESMA körül, de az alapítvány kuratóriumának megbízatása augusztus végén lejár.

Mediaworks

Megvizsgáltatta az Európai Bizottság a Fidesz-közeli KESMA létrejöttét

Tovább romlott a médiaszabadság helyzete Magyarországon, a fideszes médiagólem létrejöttének körülményei például kifejezetten veszélyesek a sajtó szabadságára nézve, áll a jelentésben, amit a firenzei Médiapluralizmus és Médiaszabadság Központ készített az Európai Bizottság számára.

RTL Híradó

Így reagál az RTL Híradó és a TV2 Tények az új médiatörvényre

A TV2 Tényeket kettébontják, az RTL Híradó pedig előbb véget ér július végétől, de hosszabb lesz a Fókusz. Minderre a médiatörvény nemrégiben történt változása, a híradók egybefüggő időtartamának 45 percben történő korlátozása miatt volt szükség.

csata, állatok

Így halad a magyar médiapiac három világrendjének ütközete

Sok érdekes statisztikával érkezett meg szerdán a Whitereport a magyar médiapiacra vonatkozó legújabb kimutatása, melyből tényszerűen kiderül, hogyan áll a kormányközeli, illetve állami, valamint a piaci alapú és a globális hátterű médiapiaci cégek küzdelme, milyen volt a 2018-as év, és milyen kilátások várnak a szektorra.

Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tavaly decemberben megválasztott elnöke

A Magyar Reklámszövetség elnöke szerint nincs teendője az MRSZ-nek a HVG és a Mahir-Cityposter közötti konfliktusban

Gulyás János, az MRSZ tavaly év végén megválasztott elnöke egy interjúban azt is mondta, nem gondolja, hogy összefüggene a reklámadó 2022-ig történő felfüggesztése és az, hogy a Fidesz szeretne visszatérni az Európai Néppárt közelébe. A Magyar Reklámszövetség egyébként nagyon üdvözli a döntést, ahogy szimpatizál a médiatörvény reklámszabályozást érintő részével is.