fideszes médiarendszer

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója

Varga Zoltán, a 24.hu tulajdonosa azt állítja, két befektető is megvette volna Orbánnak a médiacégét, a háza körül is különös mozgások zajlottak

Az elmúlt hónapokban a kormánysajtóban össztűz alá vont Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Bloomberg hírügynökségnek azt nyilatkozta, autókból figyelték a magánházát, és két kéretlen ajánlatot is kapott, hogy megvennék a cégét. Varga szerint alábecsülte az Orbán-kormányt, mert mostanra világossá vált számára, hogy az egy orosz típusú kontrollált nyilvánosságot akar Magyarországon.

Mészáros Lőrinc a HírTV Célpont című műsorában korábban

Tulajháború: Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti barátja gazdagodik ezután a PC World, a GameStar és a Computerworld hirdetési bevételeiből

Miközben a Project029 médiavállalat körül sokasodnak a jogi, bírósági eljárások egy tulajdonosi háborúval összefüggésben, a miniszterelnökkel közismerten baráti kapcsolatot ápoló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a Közmédia és a TV2 reklámfelületeit is értékesítő Atmedia kereskedőház felel ezután a mostanában egyre durvább fejleményeket megélő szaklapok hirdetési felületeinek értékesítéséért. Tanulságos történet következik arról, hogyan alakult így a PC World, a GameStar és a Computerworld, valamint a Puliwood sorsa.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója

Trükkös Zotyózva, az Index volt tulajdonosa elleni módszerrel folytatódnak a 24.hu tulajdonosát támadó cikkek a Fidesz-közeli médiában

Míg a nem kormánypárti sajtó hetek óta az Index körüli fejleményekkel és a lap jövőjével foglalkozik, a héten a kormánysajtóban tovább folytatódott a Varga Zoltán, a 24.hu és több más internetes és nyomtatott médiumot működtető Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó támadássorozat, mely kísérteties hasonlóságot mutat az Index egykori tulajdonosa, Spéder Zoltán elleni korábbi háborúhoz, és időzítése sem tűnik véletlennek.

Bakos Lívia, a HírTv munkatársa, még az Echo TV weboldalán

A HírTV stábja másodjára is kivonult a 24.hu újságírónőjének magánlakása elé, be is mondták a lakcímét és csengetéssel zavarták meg a kisgyermekes család nyugalmát

Folytatja a Varga Zoltán üzletember tulajdonában lévő 24.hu újságírónőjéről, Kovács Angel Mariannáról szóló, az újságíró lakcímét is közzétevő lejáratósorozatát a fideszes médiaholding. A HírTV (Bakos Lívia közreműködésével) ma délután többfős stábjával hívatlanul újra kivonult a 24.hu újságírójának magánlakása elé, majd ott immáron csengetéssel is megzavarták a 24.hu kisgyermekes újságírónőjének és családjának nyugalmát. Felhívtuk a HírTV munkatársát, mit szólna hozzá, ha őt is a magánlakásán zargatná egy tévéstáb és bemondanák adásban a lakcímét. Egy jogász eközben azt mondja, a műsorban elhangzottak miatt az újságírónak érdemes lenne személyiségi jogi pert indítania, azt is elmondta, miért.

Vaszily Miklós

Mészáros Lőrinc pénzét is felhasználva a TV2 székhelyére új médiacéget alapított Vaszily Miklós

Progress Média Hungary Kft. néven hozott létre új médiacéget Vaszily Miklós, a TV2 elnöke és a napi.hu-t, valamint a blog.hu-t tulajdonló, továbbá az Index hirdetési felületeit értékesítő és hitelező Indamedia 50 százalékos tulajdonosa, illetve egy bizalmi vagyonkezelő cég, amelyről a G7 megtudta, hogy Mészáros Lőrinc, a miniszterelnökkel baráti viszonyt ápoló felcsúti milliárdos áll.