Sajtó

Vági Róbert, a Central Médiacsoport leendő operatív vezérigazgató-helyettese, jelenlegi kereskedelmi igazgatója

Stagnáló árbevétel mellett csökkent a Central Médiacsoport profitja – a cég új termék indítására készül

Megérkezett a számos magyar médiumot, így például a Nők Lapját, a Story magazint, a 24.hu portált és több más lapot megjelentető médiavállalat előző évre vonatkozó pénzügyi beszámolója. Ez alapján a cég profitja körülbelül 30 százalékkal csökkent, miközben az árbevétele gyakorlatilag stagnált az előző évihez képest. A vállalat operatív vezérigazgató-helyettese egy pr-cikkben arról beszélt, hogy a friss pénzügyi mutatóikat nem érdemes összevetni az előző évivel, majd új termékek indítását is kilátásba helyezte.

Számológép, kalkulálás, pénzügyek.

Minősített Könyvelők Egyesülete: csak finomítani kellene a katán – petíciót indít a kata megmentésére a DK

A Minősített Könyvelők Egyesülete szerint nagyjából 400 ezer egyéni vállalkozó megélhetését nagyban érintené a kata megszüntetése. Eközben a DK a legkisebb magyar vállalkozások csődjétől tart az adónem esetleges eltörlése kapcsán, ezért petíciót indít a Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnök által szorgalmazott lépés ellen. A kamarai elnök eközben arról beszél, hogy 2023-tól szüntetnék meg az adónemet.

Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő a Kormányinfó sajtótájékoztatón a Miniszterelnöki Kabinetiroda Garibaldi utcai sajtótermében 2022. április 21-én.

Kormányhatározat született Szentkirályi Alexandra új feladatairól

Hazai kommunikációért és országmárkázásért felelős kormánybiztosként az ő dolga lesz a médiával való kapcsolattartás és a kormányzati sajtótájékoztatók előkészítése mellett az országmárkázás kialakítása is. Szentkirályi Alexandra kormánybiztos férjének, a honvédelmi miniszterré kinevezett Szalay-Bobrovniczky Kristófnak egyébként reklámcége és úgynevezett tape delivery szolgáltatócége is van, amelyik az állam reklámköltéseiből is jelentős profitra tesz szert. A miniszter azt ígéri, hamarosan megválik üzleti érdekeltségeitől.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Komoly károkat okoz a reklámadó visszahozatala a teljes magyar gazdaságnak – figyelmeztetést adott ki az MRSZ és több más reklámszakmai szervezet

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB, a MEME és az MLE is arra figyelmeztetnek, hogy a reklámadóról már korábban is bebizonyosodott, hogy mennyire káros a teljes magyar gazdaságra, ezért visszavezetését nem támogatják. Az MRSZ és társszövetségei közleményükben azt is levezetik, hogyan hat pontosan a gazdaság teljesítményére a reklámadó.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások