Sajtó

A népszavazásról szóló, a kormány megbízásából készített óriásplakátok Budapesten, a Nagykőrösi úton 2022. március 30-án.

Milliárdok mentek az érvénytelen gyermekvédelmi népszavazással kapcsolatos hirdetésekre

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

A 168 Óra új (balra) és régi külseje (jobbra)

Elbocsátják a 168 Óra teljes szerkesztőségét, leépítés a Pesti Hírlapnál is

A 168 Óra szerkesztőségének elbocsátását Milkovics Pál, a fele részben Schabi Michaeli érdekeltségében lévő Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója üzleti okokkal, költségoptimalizálással magyarázta a Media1 érdeklődésére szombaton. A vezérigazgató azt ígéri, a lap a tömeges elbocsátás után is megjelenik, az újságot ezután külső szerzőktől vásárolt tartalmakkal töltik meg. Megerősítették azt is, hogy a kiadó másik termékénél, a Pesti Hírlapnál is elbocsátások voltak a hetilapos megjelenésre való átállás miatt.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások