fbpx
Vági Róbert, a Central Médiacsoport leendő operatív vezérigazgató-helyettese, jelenlegi kereskedelmi igazgatója

Stagnáló árbevétel mellett csökkent a Central Médiacsoport profitja – a cég új termék indítására készül

Megérkezett a számos magyar médiumot, így például a Nők Lapját, a Story magazint, a 24.hu portált és több más lapot megjelentető médiavállalat előző évre vonatkozó pénzügyi beszámolója. Ez alapján a cég profitja körülbelül 30 százalékkal csökkent, miközben az árbevétele gyakorlatilag stagnált az előző évihez képest. A vállalat operatív vezérigazgató-helyettese egy pr-cikkben arról beszélt, hogy a friss pénzügyi mutatóikat nem érdemes összevetni az előző évivel, majd új termékek indítását is kilátásba helyezte.

A Varga Zoltán érdekeltségében lévő Central Médiacsoport frissen közzétett 2021-es hivatalos pénzügyi beszámolója szerint a vállalat nettó árbevétele 13,3 milliárd forint volt, szemben a 2020-as 13,2 milliárddal, vagyis olyan minimális (1%-on belüli) növekedés történt, ami gyakorlatilag stagnálásra utal. A vállalat adózott eredménye 1,67 milliárd forint lett 2021-ben, ami több mint 30 százalékos csökkenés az előző évi 2,4 milliárdhoz képest.

A társaság tulajdonosa úgy döntött, hogy az adózott eredményt teljes mértékben osztalékként kiveszi.

Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettese eközben a Kreatívon közölt fizetett pr-cikkben arról beszélt, hogy a 2020-as évet nem tekintik valós bázisévnek, és szerinte nem is érdemes összevetni a 2021-es eredményekkel, mert az országot és ezzel együtt a szektort is nagyon sok olyan hatás érte, amely teljesen átalakította az eddigi működést (például a COVID).

Új termékek indításán dolgozik a Central Médiacsoport

Vági elmondta: a Centraltól elkerülő két licenclap, az ELLE és a Cosmopolitan (mindkét márka a Milkovics Pál és Shabi Michaeli nevével fémjelzett Michaeli, Schwartz & Brit Mediához került) karakteres tartalmakat közölt, de szavai szerint a Central Médiacsoport célcsoport-elérése a női szegmensben továbbra is jelentős maradt a változásokat követően, sőt a célcsoport elérése a bezárások után nem változott.

Konkrétumok nélkül, de az operatív vezérigazgató-helyettes néhány új termék elindítását is kilátásba helyezte, és egyúttal jelezte, hogy most nem készülnek újabb termékbezárásra:

„Folyamatosan monitorozzuk a termékportfóliónkat, jelenleg nincs olyan termék, amelyet nem érdemes fenntartani. Több terméket is el fogunk indítani, de a részletek még nem publikusak, annyit elárulok, hogy már a fejlesztés utolsó fázisában vagyunk”

– fogalmazott Vági.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Vági Róbert, a Central Médiacsoport leendő operatív vezérigazgató-helyettese, jelenlegi kereskedelmi igazgatója
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások