
Tovább gyűrűzik a Magyar Nemzet titkosszolgálati módszerekre emlékeztető lejáratás-sorozata
A TASZ munkatársát is megtalálták.
A TASZ munkatársát is megtalálták.
Borús adatok érkeztek a Magyar Reklámszövetségtől a Media1-hez a média- és kommunikációs piac 2021-es bevételei kapcsán. A médiatorta adatok alapján hiába nőtt abszolút értéken a magyar reklámpiac, mivel a növekedést valójában elvitte a megemelkedett infláció, így reálértéken csökkenés figyelhető meg. Az is látszik, hogy a nagy külföldi internetes óriások, a Google és a Facebook elszívják a levegőt a magyar médiumoktól. Az állami reklámköltés továbbra is jelentős maradt a magyar reklámpiacon belül, de már ennek jelentős mértéke sem segített a piac meglehetősen kedvezőtlen helyzetén. A jövőbeni kilátások borúsak, mivel a forint gyengülése, a tovább súlyosbodó inflációs helyzet mind negatívan hat a piacra.
Sorra nyerik a pereket a kormánypárti sajtóval szemben az ellenzéki párt politikusai.
Meghalt Okszana Baulina, a The Insider újságírója.
Debreczeni József, a kuratórium egyik tagja abszurdnak nevezte a Media1-nek, ami a Közszolgálati Közalapítvány kuratóriumának ülésén történt a Direkt36 oknyomozó cikkében feltártak ügyében.
Maga Orbán Viktor köszöntötte a gyógyszerészeket a propagandakiadványban.
A médiavállalat a Media1-hez is eljuttatott szerdai közleményében úgy fogalmazott, szeretnék az orosz-ukrán háború kapcsán a független és hiteles tájékoztatást nyújtó Independent Regional Press Publishers of Ukraine-re irányítani a hazai tartalomszolgáltatók és lapkiadók figyelmét.
Egy interjúban beszélt Polyák Gábor, az ellenzék sajtópolitikai kabinetvezetője (a Mérték Médiaelemző Műhely alapítója) arról, hogy egy esetleges választási győzelem esetén milyen változásokat eszközölnének például a közmédiával, a KESMA-val és a kormányzati reklámköltésekkel kapcsolatban.
Egy másik médiamunkást pedig már több mint egy hete keresnek, azonban azóta sem került elő.
Összegyűjtik a megjelent állításokat, majd melléjük rakják, hogy mi a valóság.