
Szabó Tímea beperli az Origót és a NER médiumait
Sajtó- és személyiségi jogi perre készül Szabó Tímea, a Párbeszéd frakcióvezetője, amiért valótlanságot állított róla a kormánysajtó.
Sajtó- és személyiségi jogi perre készül Szabó Tímea, a Párbeszéd frakcióvezetője, amiért valótlanságot állított róla a kormánysajtó.
A cég jelzése szerint a koronavírus okozta gazdasági hatások miatt átmeneti fizetési nehézséggel küzdenek, de szeretnék folytatni a tevékenységüket, épp azért is kérték a csődvédelmet a bíróságtól.
A Rádió Quarantine csapata régi Rádió Q-s emberekből áll, és kifejezetten a koronavírus világjárvány alatti tájékoztatásra és szórakoztatásra fókuszálnak. A próbaadás már elindult, az interneten már most bárki hallgathatja a beszélgetéseket és a zenéket.
Még olyan nagynevű, vezető médiumok is mint a The Financial Times, a The Telegraph és a The Guardian is kénytelenek fájdalmas megszorítóintézkedéseket bevezetni, például csökkenteni a munkatársaik bérét. Sok helyen vannak elbocsátások, és főleg regionális szinten lapbezárások is. Kiderült az is: vannak azért nyertesei is a helyzetnek. Összefoglaló a nemzetközi helyzetről.
A hatóságok a pécsi férfit koronavírussal kapcsolatos rémhírterjesztéssel, illetve a koronavírus tagadásával gyanúsítják.
A Pesti Hírlap mától ismét egy lapozható, kézbe vehető nyomtatott újság élményét igyekszik nyújtani az olvasóinak. Egyrészt megérkezett a digitális, lapozható változat, másrészt azt kérik az emberektől, nyomtassák ki és adják oda a családtagoknak.
Az új oldal célja, hogy a kérdésekkel rendelkező emberek számára minőségi válaszokat segítsen találni.
A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.
Ezzel segítik az egészségügyi szervezetek, vállalatok, ügynökségek vagy akár a magánszemélyek kommunikációját a koronavírus idején.
A Kristóf’s Kitchen YouTube-csatorna tartalomgyártójának terveit is átírta a világjárvány.