Online média

Orbán Viktor ledöntött szobrának egy részlete és Dopeman az ATV egyik műsorában

Ledöntötte Orbán szobrát, most meg dicséri: Dopemannak ad interjút a miniszterelnök

A miniszterelnök interjúturnéja ezúttal Pityinger Lászlónál, azaz Dopemannél folytatódik – annál a rappernél, aki korábban azért állt bíróság elé, mert egy tüntetésen ledöntötte az Orbánt ábrázoló hungarocell szobrot és korrupciót kiáltott. Most viszont már korszakos elmeként beszél Orbán Viktorról, és csatlakozott a Fidesz által létrehozott Digitális Polgári Körökhöz is.

Voks2025: logóval népszerűsítik az M1 Híradóban a Fidesz-kormány Ukrajna-ellenes politikai kampányát

Másfél millióra bírságolta a közmédiát a Médiatanács egy általunk feltárt visszásság ügyében

A Media1 korábban cikkben mutatta be, hogy a közszolgálati Duna Médiaszolgáltató csatornáin – többek között az M1-en, az M2-n, az M4 Sporton és a Duna Worldön – törvénysértő módon jelent meg a Voks2025 kampány logója, például a Híradóban is. A médiahatóság most 1,5 millió forintos bírságot szabott ki a Duna Médiaszolgáltatóra. A Médiatanács hasonló jogsértést állapított meg a TV2 és a HírTV esetében is: mindkét csatornát 250 ezer forintra büntették. Eldőlt ezenkívül több rádiós frekvencia sorsa, valamint újabb eljárás indult a Rádió 1 Balázsék című műsora ellen,

A The New York Times a palesztin kisfiút tartalmazó címlapja

Beismerte a New York Times: félrevezető volt a palesztin kisfiúról közölt fotó

Szerkesztői jegyzetben ismerte el a The New York Times, hogy nem közölt minden releváns információt egy címoldalon megjelent fotóhoz, amely egy súlyosan alultápláltnak tűnő palesztin kisfiút ábrázolt. A képet a lap július 26-án használta illusztrációként a gázai humanitárius katasztrófáról szóló riportjában, amely az éhezés és az egészségügyi rendszer összeomlását mutatta be. A fotó világszerte nagy visszhangot váltott ki, és számos nemzetközi médiumnál – köztük a Sky Newsnál, a The Guardiannél és a Daily Expressnél – is megjelent.

újságos bódé, hírlap, újságok, magazinok

40 milliárd forintnyi rejtett pénz mozoghat a magyar médiapiacon – jön fel a „szürke zóna”

A Whitereport friss tanulmánya szerint a magyar médiapiac hivatalos statisztikákból kimaradó, úgynevezett „szürke zónája” legalább 40 milliárd forintos nagyságrendet ért el 2024-ben – és ez a szegmens növekszik a leggyorsabban. A teljes médiapiac volumene a platformokkal és új szegmensekkel együtt 619 milliárd forintot tett ki. A Media1 szerkesztőségéhez eljuttatott adatok képet adnak a hazai médiapiaci erőviszonyokról és átalakulásokról.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások