Online média

Vági Róbert, a Central Médiacsoport leendő operatív vezérigazgató-helyettese, jelenlegi kereskedelmi igazgatója

Stagnáló árbevétel mellett csökkent a Central Médiacsoport profitja – a cég új termék indítására készül

Megérkezett a számos magyar médiumot, így például a Nők Lapját, a Story magazint, a 24.hu portált és több más lapot megjelentető médiavállalat előző évre vonatkozó pénzügyi beszámolója. Ez alapján a cég profitja körülbelül 30 százalékkal csökkent, miközben az árbevétele gyakorlatilag stagnált az előző évihez képest. A vállalat operatív vezérigazgató-helyettese egy pr-cikkben arról beszélt, hogy a friss pénzügyi mutatóikat nem érdemes összevetni az előző évivel, majd új termékek indítását is kilátásba helyezte.

Az Initiative médiaügynökség honlapja

Házkutatást tartottak az egyik legnagyobb Magyarországon működő médiaügynökségnél, majd a NAV bűnügyi zár alá helyezte a vállalat számláit (FRISSÍTVE!)

A Media1 információi szerint az Initiative médiaügynökség ellen folytatólagosan elkövetett költségvetési csalás gyanúja miatt folyik nyomozás. A történtek miatt többen attól tartanak, hogy késve juthatnak pénzükhöz a cég munkavállalói és azok a médiapartnerek, akiktől a vállalat médiafelületeket vásárolt a hirdetők számára, de a cégcsoport azt állítja, hogy az anyavállalat helytáll majd és rendezi a zár alá vett cég kintlévőségeit. Veszélybe került több nagy márka nyári reklámkampánya is, mivel egyes médiatulajdonosok azt tervezik, hogy azokat nem fogadják be a cégtől, de az Initiative és tulajdonosa arról biztosította a szerződéses partnereit, hogy az üzletmenet folyamatos marad és minden szerződéses kötelezettségüket maradéktalanul teljesítik.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Komoly károkat okoz a reklámadó visszahozatala a teljes magyar gazdaságnak – figyelmeztetést adott ki az MRSZ és több más reklámszakmai szervezet

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB, a MEME és az MLE is arra figyelmeztetnek, hogy a reklámadóról már korábban is bebizonyosodott, hogy mennyire káros a teljes magyar gazdaságra, ezért visszavezetését nem támogatják. Az MRSZ és társszövetségei közleményükben azt is levezetik, hogyan hat pontosan a gazdaság teljesítményére a reklámadó.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások