
Új online bulvárlapot indított a Central Médiacsoport
A Story magazin fut neki újra a netes jelenlétnek.
A Story magazin fut neki újra a netes jelenlétnek.
A Media1 egyes, a lap belső ügyeire közeli rálátással bíró forrásai szerint az Indexen 13 nappal ezelőtt megjelent, a fiatalok szexuális kizsákmányolását relativizáló videó közlése miatt Várbíró Péter lapigazgatót és a külső gyártású műsorok kreatív producert tette felelőssé Starcz Ákos, az Index.hu Zrt. vezérigazgatója, aki ezért elbocsátotta őt, de egy másik, névtelenséget kérő forrásunk azt állítja, hogy Várbíró maga kezdeményezte a távozását, vállalva a pedofíliát mentegető Wahorn-videó közlése miatt a ráháruló felelősséget. Időközben Starcz Ákos vezérigazgató is megerősítette lapunknak, hogy a lapigazgató távozik a Konyhanyelv című műsorban történtek miatti felelősségét elismerve. Starcz, majd később az Index közleménye már közös megegyezéssel történő távozásról, nem pedig elbocsátásról beszélt.
Cseke Eszter és S. Takács András sorozata, az Arany Nimfa-, Prima Primissima- és Pulitzer-emlékdíjjal is elismert On the Spot új évada most először nem egy tévécsatornán jelentkezik Magyarországon, hanem a Telekom saját streaming platformján, a TVGO-n debütál.
A Szabadindex honlapot és rajta a függetlenségi barométert még az Index előző szerkesztőségének munkatársai kezelték. Dull Szabolcs, a Telex társfőszerkesztője, az Index volt főszerkesztője elmondta, miért kapcsolták le a barométert.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatása szerint kevesen járnak utána az információk hitelességének.
Nagyjából 20 perc után nyom nélkül eltűnt a kormány honlapjáról a menüpont és annak komplett tartalma is.
A lap üzletfejlesztési vezetőjének és volt főszerkesztő-helyettesének távozásáról a Media1 először egy, az Index ügyeire közeli rálátással bíró olvasótól értesült, de ezt követően több forrásunk, majd végül maga az érintett is megerősítette a távozás tényét.
Egyúttal megújították a Gyerekaneten.hu portált. Különböző témakörökben publikálnak majd írásokat a szülőknek készített információs portálon.
A portál Facebook-posztja alatt, kommentben fejtették ki véleményüket.
Közös társadalmi célú kampányt indítanak a Magyarországon jelenlévő médiavállalatok, hogy minél többen vegyék fel a COVID-19 elleni védőoltást, hogy ezzel is mérsékelni lehessen a koronavírus-járvány súlyos társadalmi és gazdasági következményeit. A kezdeményezéshez a Media1 is csatlakozik: térítésmentesen hirdetési felületet biztosít a kampánynak.