fbpx
A Jófogásnak a Media1-hez is eljutott levele.

Jelszócserére kéri felhasználóit a Jófogás

E-mailben kérte a Jófogás online apróhirdetési oldal a napokban felhasználóit, hogy „a közösség biztonsága érdekében” amennyiben 2022. december 16. óta nem változtattak jelszavukon, úgy most változtassák meg.

Február 15. után mindenképp szükségessé válik már belépéskor a jelszócsere, az azt követő időszakban már nem lesz lehetséges a régi jelszóval való belépés az online piactérre.

Az ügyfeleiknek kiküldött – a Media1-hez is eljutott – levél arra nem tér ki, hogy pontosan milyen okból van szükség erre az intézkedésre.

A Jófogás márka tulajdonosa az Adevinta cégcsoport. Közel 2 millió hirdetés található az oldalon és több mint 2 millió felhasználót, vagyis minden harmadik internetezőt elérnek havonta.

A levélben a vállalkozás további tanácsokkal is szolgál: arra kérik eladóikat, hogy adásvétel során soha ne adják ki a vevőnek:

  • az e-mail címüket,
  • netbank belépési adatokat vagy bankkártya adataikat,
  • vagy a jelszavukat.

A Jófogás arra ösztönöz, hogy átverésre gyanakodjunk, mert nagy valószínűséggel csalóval van dolgunk, ha

  • magyartalan a szöveg,
  • gyanús karakterek szerepelnek a küldő e-mail címében vagy a kapott linkben,
  • sürgető a hangnem (a Jófogás által küldött levél tárgyában két piros felkiáltójel is szerepel).

További, az adathalász próbálkozások kivédésére szolgáló tanácsok ebben a cikkben találhatók.

GVH: Terjednek a „sötét mintázatú” módszerek az e-kereskedelemben

Webshopok a jog és az informatika szorításában – Folytatódik e-kereskedelem témájú szakértői beszélgetéssorozatunk

További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.

Borítókép: A Jófogás a Media1-hez is eljutott levele. Forrás: e-mail képernyőmentés.
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások