E-kereskedelem

online vásárlás, e-kereskedelem

3 fontos trend, ami tovább pörgetheti idén az e-kereskedelmet

Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.

e-kereskedelem

Ezek a legfontosabb trendek az e-kereskedelemben

A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.

e-commerce, e-kereskedelem, online kereskedelem

Ingyenes e-kereskedelem akadémia indul, iparági nagyágyú is előad

Magyarországon is soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly a koronavírus-járvány. 2020 első felében a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben, vagyis a szegmens a COVID-válság nyertese lett. Most ingyenes online szakmai előadás-sorozat indul a témához kapcsolódóan.

e-kereskedelem, internetes vásárlás, webshop, online kereskedelem

A hazai webáruházak adatvagyona körül vizsgálódik a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal azt kívánja feltárni, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket.

bankkártya, fizetés, online vásárlás

LMBTQ-webáruházat indított a Humen Magazin kiadója

A leszbikusokat, melegeket, biszexuálisokat és transzneműeket célzó webshop egy olyan platformként kíván működni, ahol a lehető legtöbb szivárványos termék megtalálható a könyvektől, a prémium kozmetikumokon át a gasztronómiai termékekig.

Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője, az Ecommerce Hungary elnökségi tagja

Szigetvári József reméli, sikerül egy szervezetben tartani az internetes kereskedőket, pontosította Nagy Sándor szavait

Az Ecommerce Hungary elnökségi tagja a Media1-nek azt mondta, reméli, erős és hatásos maradhat a 2005 óta működő Ecommerce Hungary nevű internetes szakmai szervezet, és végül nem kerül sor a szakadásra. Szigetvári József pontosította Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary leköszönő elnökének néhány nappal ezelőtti szavait, amelyben arról beszélt, miért van szükség új szakmai egyesületre.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások