
Három kategóriában díjazzák a magyar e-kereskedelem kiválóságait
A díjak átadására június elején kerül sor.
A díjak átadására június elején kerül sor.
Saját márkás ruházati cikkekkel és más kiegészítőkkel indult el a távközlési óriás új webáruháza.
Újabb részletek derültek ki a Jófogás és a Használtautó és az Autónavigátor oldalakat portfóliójában tudó Adevinta magyarországi érdekeltségének eladásával kapcsolatban.
A Sanoma Media Group, a ProSieben.Sat1 és több más jelentős külföldi médiacsoport után ezúttal a Jófogás és a Használtautó, valamint az Autónavigátor.hu portálokat működtető Adevinta Hungary tulajdonosa döntött úgy, hogy elhagyja hazánkat.
Ha termékeket árusítunk, bizonyára felmerül bennünk egy fontos kérdés. Megéri fizikai üzletet fenntartani, vagy megelégedhetünk a webáruház által nyújtott kényelemmel is? Mai cikkünkben erre keressük
A piaci körülmények ellenére a hibrid, azaz hagyományos- és piactér modellben egyaránt működő Pepita.hu mellett több weboldalt is üzemeltető Pepita Csoport folytatni tudta nemzetközi terjeszkedési törekvéseit. Most új vezetők érkeztek.
A cég megúszta a 2021 óta tartó vizsgálatot bírság nélkül, de sok tízezer magyar fogyasztó kompenzációt kap és más vállalásokat is tett a cég a GVH-nak.
Egy friss átfogó vizsgálat szerint sokszor teljesen követhetetlen, mire értik a környezettudatos vagy zöld kifejezéseket egyes termékeknél.
E-mailben kérte a Jófogás online apróhirdetési oldal a napokban felhasználóit, hogy „a közösség biztonsága érdekében” amennyiben 2022. december 16. óta nem változtattak jelszavukon, úgy most változtassák meg.