A hat alkalomból álló, a Protechtor E-commerce elnevezésű ingyenes online szakmai előadás-sorozatot a Stylers Group és a Braining Hub IT oktatási centrum indítja. Az előadások keretében az e-kereskedelem üzleti és technológiai aktualitásait járják körbe elismert hazai és nemzetközi szakemberek segítségével.
Az előadás-sorozat igyekszik olyan kérdésekre is válaszolni, hogy megéri-e chatbotot integrálni egy webáruházba, vagy hogy mire érdemes figyelni, ha a Google AI segítségével ajánlanánk termékeket.
Az előadásokból kiderül az is, hogy hogyan használhatók ki az adatelemzés adta lehetőségek a digitális világban, de arra is keresik a válaszokat, mit akar a vásárló, és hogyan lehet befolyásolni a döntéseiket.
Walmart, PwC Legal, Talk-A-Bot – nagyágyúk érkeznek a nappalikba
A szervezők célja az, hogy a hazai e-kereskedelmi szereplők mind üzleti, mind technológiai oldalról naprakész, gyakorlati tudásra tegyenek szert. Szó lesz többek között az ajánlórendszerek és mesterséges intelligencia kapcsolatáról, az e-kereskedelem kibervédelmi kihívásairól, a kapcsolódó jogi normákról, valamint a chatbot integráció és a fejlesztések visszamérésének lehetőségeiről is.
Előad Nagy Sándor (az Ecommerce Hungary elnöke, a Groby alapítója), Firniksz Judit (Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda PwC Legal), Kovács Gyula (Neuron Solutions), Geiger Tamás (JabJab), Vajna Balázs (Loupe Digital), Kovács Ádám (Nielsen Brandbank), Bagladi Balázs (Talk-A-Bot), Szöllősi Péter és Luter Tibor (Black Cell Magyarország Kft.)
Az első előadásra január 19-én kerül sor, ráadásul rögtön egy nagyágyúval nyitja meg az évet a Protechtor: Claude Jones, az Egyesült Államok egyik legnagyobb kiskereskedelmi szereplőjének saját technológiai vállalata, a Walmart Labs San Diego-i vezetője osztja meg gondolatait a vásárlási élmény rohamtempójú fejlődéséről. A részvétel a regisztrációt követően ingyenes, a további előadások részletes tematikája pedig a protechtor.hu weboldalon olvashatók.
Őrült tempóban az e-kereskedelem
Míg korábban 30-40 százalékos növekedés volt tapasztalható az e-kereskedelemben negyedévente, 2020 nyarán már 62 százalékos bővülést mutatott a KSH statisztikája.
A vállalkozásokat kész tények elé állította az online kereskedelem berobbanása. Akik korábban lemaradtak a fejlesztésben, most rohamtempóban igyekeznek felzárkózni, azonban azok a cégek sem dőlhetnek hátra, melyek már rendelkeznek webshoppal és gördülékenyen működő technológiai háttérrel. A fokozódó versenyben ugyanis a fogyasztók gyorsaságot, átláthatóságot, valamint biztonságos és megbízható szolgáltatásokat várnak – és még több élményt.
További hírekért iratkozzon fel a Media1 RSS csatornájára, vagy a hírlevélre!