
Erre számítanak a magyar internetes médiacégek
Bemutatták az Adexpect 2019 kutatás eredményeit, amiből kiderül, mire számítanak a magyar digitális reklámpiac szereplői, köztük a médiacégek.

Bemutatták az Adexpect 2019 kutatás eredményeit, amiből kiderül, mire számítanak a magyar digitális reklámpiac szereplői, köztük a médiacégek.

A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.

Elkészült az Önszabályozó Reklám Testület ajánlása a reklámokban látható ártalmas magatartás elkerülése érdekében.

A gyerekcsatorna áprilisban indul.

Idén is az Evolution konferencián mutatják be az adatokat, amelyekből következtetni lehet a magyar média teljesítményére.

A Target Media nevű cég egy csomagban fogja értékesíteni a Jazzy Rádió, a Klasszik Rádió és a Trend FM reklámidejét.

Az Atmedia végzi majd az ATV Spirit reklámidejének értékesítését is.

Ezentúl az Atmedia, Mészáros Lőrinc és Tombor András közös érdekeltsége értékesíti az egyik legnépszerűbb hazai weboldal, az Időkép időjárásportál felületeit.

Panaszbeadvánnyal fordultak magyarok az Európai Bizottsághoz a kormány versenyellenes média-, illetve reklámpiaci beavatkozása miatt. Szerintük tiltott állami támogatás az a reklámpénz, amit például a Magyar Idők és a TV2 kap.

Az Otthontérkép Csoport termékeivel bővül az Adaptive Media netes portfóliója.