ATV Spirit

Az ATV Spirit Mészáros Lőrinc és Tombor András cégét választotta

Az Atmedia végzi majd az ATV Spirit reklámidejének értékesítését is.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Március 2-től az Atmedia fogja értékesíteni az ATV Spirit (az ATV Zrt. új, szórakoztató típusú tévécsatornájának) reklámidejét.

Az Atmedia és a televíziós médiaszolgáltató között rövid ideje már tart együttműködés, hiszen az ATV még tavaly úgy döntött, hogy idén januártól a főcsatorna hirdetési felületeinek értékesítését a reklámértékesítő házra bízza. Ez az együttműködés bővül márciustól tovább az új tévécsatornával, az ATV Spirittel.

„Abban bízunk, hogy az ATV Spirit hamarosan a televíziós piac ugyanolyan sikeres és kikerülhetetlen szereplőjévé válik, mint az ATV.  Ennek érdekében új, friss, csak az ATV Spiriten látható formátumokat fogunk nézőinknek kínálni”

– nyilatkozta Németh S. Szilárd az ATV általános vezérigazgatója.

„Az Atmedia közel egy évtizede értékesíti nagy nemzetközi és magyar médiavállalatok tévés reklámfelületeit, a portfóliónk most egy sikeres magyar médiavállalat újdonságával bővül. Örömmel fogadtuk az ATV hírcsatorna mellett a könnyedebb hangvételű műsorokkal, filmekkel jelentkező ATV Spirit csatornát, amelynek országos elérése folyamatosan bővül, és ezzel együtt a hirdetői érdeklődés is nő majd a csatorna iránt”

– tette hozzá Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

Több mint 40 tévécsatorna reklámidejét árulják

Az Atmedia reklámértékesítő ház több mint 40 tévécsatorna reklámidejét árulja. Szerződésük van a TV2 és a közmédia csatornáinak reklámértékesítésére, de ők árulják például a Sony-csatornák (Viasat3, Viasat6, Sony Movie Channel, Sony MAX) és a Story4, Story5 reklámidejét is. A sales house – melyről 2017 végén derült ki, hogy Tombor András mellett Mészáros Lőrinc felcsúti gázszerelőből lett milliárdos közös érdekeltségébe került – egy ideje egyre kiterjedtebb internetes portfóliót is értékesít. Épp a napokban szerezték meg például az egyik legnagyobb hazai weboldal, az Időkép reklámértékesítésének jogát is.

Az ATV Spirit január 8-án indult és ezzel együtt kezdődött el a kábelszolgáltatói csomagokban történő megjelenése. Indulástól elérhető a Magyar Telekom 114-es programhelyén, majd január 9-től a Tarr Kft. 106-os, a PR Telekom 23-as , a Vidanet 70-es és január 14-től pedig a UPC 87-es programhelyén. Az ATV Spirit kifejezetten szórakoztató jellegű műsorokra fókuszál, ugyanakkor itt is van saját hírblokk. A vásárolt tartalmak mellett a saját gyártású műsoraikat is viszontláthatják a nézők, ilyen például a Jakupcsek plusz és Krizshow, de a csatorna kínálatában szerepel egészségügyi műsor is. Emellett vasárnaponként élőben jelentkezik a Heti Napló háttérműsora, valamint a sorozatkedvelőknek szól az amerikai Six és a Magnum. A közéleti műsorok közül a Híradók kapnak még fontos helyet az ATV Spiriten.

Az Atmedia portfóliója 2019 januárjában: ATV, AXN, Boomerang, Cartoon Network, Discovery Channel, Disney Channel, DoQ, Duna, Duna World, ECHO TV, FEM3, Film4, Galaxy4, Humor+, Investigation Discovery, Izaura TV, Kiwi TV,  LiChili TV, Life TV, M1, M2/Petőfi, M3, M4 Sport, M5, Mozi +, Music Channel, National Geographic, National Geographic Wild, OzoneTV, Prime, Sláger TV, Sony Max, Sony Movie Channel, Spíler1 TV, Spíler2 TV, Story4, Super TV2, TLC, TV2, Travel Channel, TV4, VIASAT3, VIASAT6, Zenebutik

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

ATV Spirit

Változik az ATV Spirit kínálata

Az ATV új, szórakoztató típusú csatornája élő közéleti műsorokkal bővül a jövő héttől. Kiderült az is, hogy ki lesz az új, a főcsatornára kerülő tudásalapú kvízműsor vezetője.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!