rádió

Három budapesti rádió egy csomagban

A Target Media nevű cég egy csomagban fogja értékesíteni a Jazzy Rádió, a Klasszik Rádió és a Trend FM reklámidejét.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Target Media csütörtökön bejelentette, hogy ezentúl csomagban ő értékesíti három fővárosi rádió, a 90.9 Jazzy Rádió, a Klasszik Rádió 92.1 és a Trend FM adásaiban hallható reklámidőket.

A fejlemény kapcsán megjegyzik: a három budapesti regionális rádió együttesen erős budapesti lefedettséget nyújt, és a magasabb vásárlóerőt képviselő AB státuszú valamint a diplomás hallgatókat éri el. A Target Media a három rádiót egy Budapest Deluxe nevű csomagban árulja februártól.

Jazzy Rádió

A 90.9 Jazzy Rádió 2007. február 14-én indult, és 2019-ben ismét megnyerte a frekvenciahasználati pályázatot további 7 évre. A jazzrádió a jazz és társműfajainak szórakoztató és érthető darabjait játssza.

Klasszik Rádió

A Klasszik Rádió 92.1 Mozarttól a filmzenékig várja hallgatóit immár 10 éve, emellett politikamentes magazinműsorokat készítenek.

Trend FM

A Trend FM 94.2 (korábbi nevén Gazdasági Rádió) 2003 óta működik. Fő profilja a gazdaság, azonban kulturális és sporttematikájú műsorokat is sugároz. Zenei kínálatát a mainstream vonulattól eltérő, különleges zenei világ jellemzi.

„Biztos vagyok benne, hogy a fővárosban és környékén élők nagy része megtalálja ezen a három frekvencián és a rádiók online felületein is kedvenc zenei stílusát, érdekes és tartalmas beszélgetésekkel, interjúkkal fűszerezve. Kiemelkedő lehetőséget nyújt ez a portfólió az AB státuszú és az értelmiségi, diplomás célcsoport elérésére, a korábbiaknál célzottabb, költséghatékony módon”

– mondta el a Budapest Deluxe rádiós együttműködés kapcsán a Target Media tulajdonosa, Nagy Tamás.

A Media1-nek egyébként az egyik érintett rádió vezetője elmondta, hogy a közös csomag mellett megmaradt a közvetlen értékesítés is, de mostantól közös csomagban is rendelhető hirdetési hely a három rádióhoz.

Az Opten céginformációs rendszerének adatai alapján a Target Media 2017-ben 327 millió forint nettó árbevételt és 17,6 millió forint adózás előtti eredményt ért el.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!