rádió

Három budapesti rádió egy csomagban

A Target Media nevű cég egy csomagban fogja értékesíteni a Jazzy Rádió, a Klasszik Rádió és a Trend FM reklámidejét.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Target Media csütörtökön bejelentette, hogy ezentúl csomagban ő értékesíti három fővárosi rádió, a 90.9 Jazzy Rádió, a Klasszik Rádió 92.1 és a Trend FM adásaiban hallható reklámidőket.

A fejlemény kapcsán megjegyzik: a három budapesti regionális rádió együttesen erős budapesti lefedettséget nyújt, és a magasabb vásárlóerőt képviselő AB státuszú valamint a diplomás hallgatókat éri el. A Target Media a három rádiót egy Budapest Deluxe nevű csomagban árulja februártól.

Jazzy Rádió

A 90.9 Jazzy Rádió 2007. február 14-én indult, és 2019-ben ismét megnyerte a frekvenciahasználati pályázatot további 7 évre. A jazzrádió a jazz és társműfajainak szórakoztató és érthető darabjait játssza.

Klasszik Rádió

A Klasszik Rádió 92.1 Mozarttól a filmzenékig várja hallgatóit immár 10 éve, emellett politikamentes magazinműsorokat készítenek.

Trend FM

A Trend FM 94.2 (korábbi nevén Gazdasági Rádió) 2003 óta működik. Fő profilja a gazdaság, azonban kulturális és sporttematikájú műsorokat is sugároz. Zenei kínálatát a mainstream vonulattól eltérő, különleges zenei világ jellemzi.

„Biztos vagyok benne, hogy a fővárosban és környékén élők nagy része megtalálja ezen a három frekvencián és a rádiók online felületein is kedvenc zenei stílusát, érdekes és tartalmas beszélgetésekkel, interjúkkal fűszerezve. Kiemelkedő lehetőséget nyújt ez a portfólió az AB státuszú és az értelmiségi, diplomás célcsoport elérésére, a korábbiaknál célzottabb, költséghatékony módon”

– mondta el a Budapest Deluxe rádiós együttműködés kapcsán a Target Media tulajdonosa, Nagy Tamás.

A Media1-nek egyébként az egyik érintett rádió vezetője elmondta, hogy a közös csomag mellett megmaradt a közvetlen értékesítés is, de mostantól közös csomagban is rendelhető hirdetési hely a három rádióhoz.

Az Opten céginformációs rendszerének adatai alapján a Target Media 2017-ben 327 millió forint nettó árbevételt és 17,6 millió forint adózás előtti eredményt ért el.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

RTL Klub

Átalakulnak az RTL Klub estéi

Az új műsorrend életbe lépése szinte az összes hétköznap esti műsort érinteni fogja, többek között a Barátok Közt, a Fókusz, a XXI. Század és a Doktor Murphy is érintett.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!