fbpx

reklámpiac

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és Magyar Nemzeti Bank.

Megújította együttműködését a médiahatóság és a jegybank

Több ponton kiegészítette és korszerűsítette eddigi együttműködési megállapodását a Magyar Nemzeti Bank (MNB) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) annak érdekében, hogy a jegybank hatékonyabban szűrje ki a jogsértő reklámokat.

tévé, tv

Magához tért a hazai tévés reklámpiac?

Egy év után már a koronavírus harmadik hullámát éljük meg. Ezen idő alatt a televíziós reklámpiac először csökkent, majd látványosan nőtt, hogy 2021 elején visszatérjen egy olyan szintre, amit korábban úgy hívtunk: „normális”. A Nielsen Közönségmérés elemzése.

Margrethe Vestager, az Európai Bizottság ügyvezető alelnöke és versenyjogi biztosa sajtókonferenciát tart

Levélben bírálja az Európai Bizottság többéves tétlenkedését 16 nemzetközi szervezet a magyar médiahelyzet kapcsán

A Nemzetközi Sajtóintézet (IPI) mellett további 15 médiaszabadságért küzdő nemzetközi szervezet, köztük az RSF és az EFJ által is aláírt, Margrethe Vestager versenyjogi biztosnak címzett levél szerint az Európai Unió tétlensége is hozzájárul ahhoz, hogy a magyar kormány a médiapiacot eltorzító lépéseit másolni kezdte Lengyelország és emiatt romlik a médiapiac sokszínűsége Európában. Az érintettek nem először írnak az Európai Bizottságnak, amiért nem cselekszik az egyes médiapiaci szereplőknek juttatott állami pénzek kapcsán.

sajtó, média, újság

38 százalékkal zsugorodhat a magyar médiapiac a koronavírus miatt

2020-ban a teljes magyar médiaszektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből, mely több más fontos megállapítással is szolgál a közelmúlttal és az előttünk álló időszakkal kapcsolatban.

Karanténjában számítógépező ember koronavírus idején

Ipsos: A koronavírus hatására megváltozott a magyarok viszonya a reklámokhoz

A koronavírus, illetve a kijárási korlátozások hatására az Ipsos kutatócég az Atmedia megbízásából elkészített friss kutatása alapján elkezdett átértékelődni az emberek viszonya a reklámokhoz az elmúlt hetekben. A reklámokat például manapság sokan az élet folytathatóságával kapcsolják össze.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások