
Új elnök az ÖRT élén, Megyer Örs 21 év után visszavonult
Változott a főtitkár személye is, de Fazekas Ildikó fontos tisztséget tölt be ezután is.
Változott a főtitkár személye is, de Fazekas Ildikó fontos tisztséget tölt be ezután is.
Egyetlen kereskedelmi rádióban sem lehet közzétenni politikai reklámot és kereskedelmi tévében is csak egyetlen helyen. A megyei lapok sem fogadnak be politikai hirdetéseket. A kommunikációs tér beszűkülése főleg az ellenzéket érintheti hátrányosan a kampányban. Az ATV vezérigazgatója a Media1-nek nyilatkozott, idén miért nem fogadnak be politikai reklámot, ha tavaly még igen.
Immáron 86 tagvállalatot számlál a magyar digitális szakmai szervezet.
A Facebook egyik legmeghatározóbb vezetője bejelentette: szabályozni fogja a Facebook a kisebbségeket és nehéz helyzetben lévőket célzó hirdetéseket.
A televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb NMHH-tanulmány szerint tovább nőtt a szponzorüzenetek száma a csatornán. Az RTL Klubon eközben csökkent.
A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.
Az Adaptive Mediához került a 444.hu híroldal politikamentes, tudományos témákat feldolgozó testvérsite-jának reklámértékesítése.
Bemutatták az Adexpect 2019 kutatás eredményeit, amiből kiderül, mire számítanak a magyar digitális reklámpiac szereplői, köztük a médiacégek.
Elkészült az Önszabályozó Reklám Testület ajánlása a reklámokban látható ártalmas magatartás elkerülése érdekében.
A gyerekcsatorna áprilisban indul.
Copyright © 2019-2020 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.91.2020.11.11.2106
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.