A reklámipari szakemberrel a legutóbbi, 2024-re vonatkozó médiatorta / reklámtorta adatokat elemezve sok érdekesség derült ki a magyarországi reklámiparról, az online médiapiacról, a televíziós piacról, a nyomtatott sajtópiacról, a rádiós piacról, a mozis piacról, az állami reklámokról, de beszélgettünk a kommunikációs torta adatairól és az ezekből kiolvasható trendekről is. Szóba került a reklámadó is.
Meghallgathatják a Media1 Novák Péterrel készült teljes interjúját az alábbi lejátszó segítségével.
(A felvétel a Media1 heti podcastműsorát terjesztő rádiókban korábban már hallható volt.)
További, a magyar reklámiparral kapcsolatos tartalmakat találhatnak a Media1-en. Íme néhány példa:
40 milliárd forintnyi rejtett pénz mozoghat a magyar médiapiacon – jön fel a „szürke zóna”
Cáfolja Magyar Péter állítását a TV2 – így végre kiderült, mekkora az állami reklámbevételük
Megjelent az előrejelzés, mi várható a reklámpiacon 2025-ben
Szijjártó rokonai az RTL új partnerei – egyre több NER-es szál a csatornánál
Panaszt tett Magyarország ellen két médiaszolgáltató az Európai Bizottságnál
Amennyiben még nem tette, iratkozzon fel a Media1 RSS csatornájára, hiszen így nem marad le a legújabb tartalmainkról! Ha csak a podcastra kíváncsi, feliratkozhat Spotify és iTunes csatornáinkra is. A Media1 podcast- és rádióműsorával többek között az alábbi rádiókban is találkozhat minden héten:
- Budaörs Rádió (Budapest FM 104,8 MHz)
- Balaton Rádió (Siófok FM 88,7 MHz)
- Alpha Rádió (Székesfehérvár FM 88,9 MHz)
- Maxi Rádió (Gyöngyös FM 92,4 MHz)
- Mega Rádió (Békéscsaba FM 98,4 MHz, Orosháza FM 90,2 MHz, Gyula FM 90,5 MHz)
- Csaba Rádió (Békéscsaba FM 88,9 MHz)
- Radio-B (online rádió)
- Hobby Rádió (online rádió és egyes kábelszolgáltatók set-top-boxain)
- Radio N Café (online)
- Pannónia Rádió (online)
- Menő Rádió (online)