tévés reklámpiac

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

tévénézés koronavírus idején

Olcsóbb nézettségmérést szeretnének a magyarországi tévécsatornák a koronavírus miatt, de a Nielsen Közönségmérés elutasította a kérést

A Media1 birtokába került az a levélváltás, amelyet a magyarországi mérőműszeres nézettségmérésben még mindig egyeduralkodónak számító Nielsen Közönségmérés Kft.-nek küldött a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) a tévétársaságok a koronavírus-járvány miatti gazdasági befékezésből adódó, jelentősen romló helyzetére hivatkozva, és amellyel 30 százalékos árkedvezményt szerettek volna elérni.

tévé, tv

Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.