online reklámpiac

google

Csatlakozik a Google az EASA-hoz

A Google az első cég, amely nem szakmai szervezeten keresztül, hanem közvetlen tagság révén válik a felelős reklámozásért dolgozó EASA, az európai országok önszabályozó és a reklám szakma szervezeteit tömörítő Európai Önszabályozó Szervezet tagjává. Fazekas Ildikó, a magyar Önszabályozó Reklám Testület igazgatója szerint nem túlzás történelminek nevezni a fejleményt.

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

google

A Google többmillió hirdetést töröl

Statisztikát közölt az internetes óriás arról, hogy a megtévesztő és káros online hirdetések miatt 2018-ban mekkora kihívásokkal kellett szembesülnie.