fbpx

online reklámpiac

Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Bővül az Atmedia médiaportfóliója

Az Atmedia végzi 2023 januárjától Magyarország egyik jelentős médiavállalata, a Marquard Group Hungary online reklámértékesítését.

Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Teads Studio

Mire figyeljünk egy kampány kreatív anyagainak elkészítésekor? – A Teads Studio válaszol (x)

Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik – vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat, odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát.

Közterületi reklámok a Times Square-en, New Yorkban.

Zenith: Lassulni fog a globális hirdetési piac növekedése 2022-ben

8 százalékos növekedésre számíthat a globális reklámpiac idén, ami elmarad a korábbi időszak növekedési mutatójától, de magasabb a 2023-ban várható értéknél. Az egyes területeken belül jelentős eltérések lehetnek, derül ki a prognózisból.

Netflix.

Hivatalos: jönnek a reklámok a Netflixre

Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.

Guttengéber Csaba, az Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója

Interjú Guttengéber Csabával, az Atmedia ügyvezető igazgatójával (Media1 Podcast, 2022. 05. 02.)

Guttengéber Csaba, az egyik legnagyobb hazai reklámértékesítő ház, a 45 tévécsatorna és számos rádió reklámidejét, valamint egyre több online portál reklámhelyeit értékesítő, és egy ideje már podcastokkal is foglalkozó, 40 milliárd forint feletti árbevételű Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója volt a Media1 podcast vendége. A beszélgetés már meghallgatható.

Project Agora Financial Times interjú borító

A Project Agora bekerült az idei év 1000 leggyorsabban növekvő vállalata közé a Financial Times szerint – Nikos Komninos nyilatkozott a cég üstökösszerű növekedéséről (x)

A Financial Times éves listája a közelmúltban Európa 1000 leggyorsabban növekvő vállalata közé sorolta a Project Agorát, az európai vezető médiatechnológiai vállalatot, mely a közép-kelet európai, közel-keleti, afrikai, valamint a latin amerikai régióban tevékenykedik, és Magyarországon is jelen van. A Project Agora ügyvezető igazgatója, Nikos Komninos nyilatkozott az elismerésről és arról, mit jelent a vállalat jövője szempontjából.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások