
Bővül az Atmedia médiaportfóliója
Az Atmedia végzi 2023 januárjától Magyarország egyik jelentős médiavállalata, a Marquard Group Hungary online reklámértékesítését.
Az Atmedia végzi 2023 januárjától Magyarország egyik jelentős médiavállalata, a Marquard Group Hungary online reklámértékesítését.
A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.
Már az indulás előtt eladták szinte az összes reklámfelületet.
Várhatóan 2022 utolsó negyedévében lesz majd elérhető a reklámokkal támogatott szint „fél tucat” piacon, a széleskörű bevezetés jövő év elején várható.
Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik – vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat, odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát.
8 százalékos növekedésre számíthat a globális reklámpiac idén, ami elmarad a korábbi időszak növekedési mutatójától, de magasabb a 2023-ban várható értéknél. Az egyes területeken belül jelentős eltérések lehetnek, derül ki a prognózisból.
Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.
Guttengéber Csaba, az egyik legnagyobb hazai reklámértékesítő ház, a 45 tévécsatorna és számos rádió reklámidejét, valamint egyre több online portál reklámhelyeit értékesítő, és egy ideje már podcastokkal is foglalkozó, 40 milliárd forint feletti árbevételű Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója volt a Media1 podcast vendége. A beszélgetés már meghallgatható.
A Financial Times éves listája a közelmúltban Európa 1000 leggyorsabban növekvő vállalata közé sorolta a Project Agorát, az európai vezető médiatechnológiai vállalatot, mely a közép-kelet európai, közel-keleti, afrikai, valamint a latin amerikai régióban tevékenykedik, és Magyarországon is jelen van. A Project Agora ügyvezető igazgatója, Nikos Komninos nyilatkozott az elismerésről és arról, mit jelent a vállalat jövője szempontjából.
A streaming platform vezérigazgatója 2019-ben még határozottan azt állította, hogy nem lesznek reklámok a felületen.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.