digitális hirdetési piac

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

internet, digitális média, online

A magyar internetoldalak is többletbevételhez juthatnak egy nemrég aláírt szerződésnek köszönhetően

Többletbevételhez juttatná a médiatulajdonosokat az Adaptive Media egy új, látványos és az eddiginél hatékonyabb hirdetési megoldással. Ennek érdekében partneri szerződést kötött a digitális reklámvilág egyik jelentős nemzetközi szereplőjével, a JustPremium céggel, mely ehhez a technológiai hátteret nyújtja. A Merci csokoládé márka próbálta ki elsők között a megoldást.