fbpx
Milkovics Pál és Schabi Michaeli / Schabtai Michaeli

Újabb plakátcéget vett Milkovics Pál és Schabi Michaeli közös médiacége, a Michaeli, Schwartz & Brit Media

Milkovics Pál, a 168 Órát is kiadó Michaeli, Schwartz & Brit Media vezérigazgatója lett a korábban euroAWK néven is ismert Adboard közterületi plakátcég ügyvezető igazgatója.

A Media1 értesülése szerint a ma már Adboard néven működő közterületi plakátos céget idén július elején felvásárolta a Michaeli, Schwartz &  Brit Media, így lett Milkovics Pál a reklámpiaci vállalat ügyvezető igazgatója idén augusztustól. Milkovics megtartotta az anyavállalatnál, a Michaeli, Schwartz & Brit Mediánál betöltött vezérigazgatói tisztségét is.

A Media1 hétfőn telefonon érte el Milkovics Pált, aki nem cáfolta, de nem is erősítette meg az információinkat: azt mondta, nem kíván a témáról nyilatkozni.

Ugyanakkor a tulajdonosváltást és az ügyvezetői kinevezést megtaláltuk az Adboard Kft. adatainál az Opten céginformációs rendszerben: a Michaeli, Schwartz & Brit Media, ahová a 168 Óra, a jelenleg szünetelő Pesti Hírlap, a Neokohn, a Jazzy Rádió és a Klasszik Rádió, valamint a  Cosmopolitan és az ELLE magyar kiadása is tartozik,  100 százalékos tulajdonossá vált, és eltűnt a cég tulajdonosi köréből a német AWK cég.

Milkovicséknak nem ez az első befektetése az outdoor (out-of-home) reklámpiacon, hiszen mint arról mi is beszámoltunk, még tavaly felvásárolták a Pannon Plakát nevű közterületi plakátcéget. Úgy tudjuk, a cégcsoportnak komoly ambíciói vannak, hogy megvessék a lábukat a közterületi reklámpiacon.

A Michaeli, Schwartz &  Brit Mediának és ezen keresztül indirekten ezentúl az Adboardnak két tulajdonosa van: Milkovics Pál mellett Schabi Michaeli (Schabtai Michaeli) izraeli-grúz befektető, akinek neve kapcsán rendre előkerül a sajtóban, hogy tizenéves barátság fűzi Rogán Antal fideszes politikushoz, aki az állami reklámköltésekért is felel. Michaeli azt nyilatkozta tavaly a Media1-nek, amikor beszállt a Michaeli, Schwartz &  Brit Mediába társtulajdonosnak, hogy a kormányzati reklámköltésekért felelős politikussal ugyan valóban jó kapcsolatokat ápol, de a médiacégbe való beszállásának ehhez nincs köze.

Az Adboard Kft. az Opten céginformációs szolgáltatás szerint 899 millió forint nettó árbevételt és 84,4 millió forint adózott eredményt ért el a 2021-es pénzügyi évben.

További hírek érhetők el a Media1-en.

Megtalál minket Facebookon is.

Borító: Milkovics Pál és Schabi Michaeli / Schabtai Michaeli

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások