
Geszti Péter a címlapon – férfiaknak szóló melléklettel bővül az Elle magazin
Az Elle Man férfiak, többek közt Geszti Péter segítségével keresi a választ arra, milyennek kell lennie egy férfinak 2025-ben.
Az Elle Man férfiak, többek közt Geszti Péter segítségével keresi a választ arra, milyennek kell lennie egy férfinak 2025-ben.
A Media1 információi szerint október 1-jétől a teljes ELLE márkacsoport, az ELLE, az ELLE Decoration és az elle.hu a Glossy and More Publishing Kft. gondozásában működik tovább az eddigi Michaeli, Schwartz & Brit Media helyett.
6 kategóriában az olvasóközönség voksolt, míg a különdíjról az ELLE Magyarország szerkesztősége döntött. Sikeres és inspiráló nőket díjaztak.
Az állami energetikai vállalattól két év alatt csaknem 6 milliárd forintot kaptak a Mediaworks sajtótermékei és a TV2, miközben például a 24.hu, a HVG és a Telex oldalain egyáltalán nem hirdetett az MVM.
Hlatky-Schlichter Hubertet és Szegedi Lászlót azzal vádolja a fideszes propagandahálózathoz tartozó Bors, hogy béranyától van gyerekük. Azt is állítják, az egykori amerikai nagykövet intézte azt a babát, amivel közösen szerepeltek az ELLE címlapján.
Egy kisgyermekes meleg házaspárt tett legújabb lapszámának címlapjára az ELLE magazin.
Nagyszabású díjátadóval ünnepelte az ELLE magazin az első ELLE Awards nyerteseit.
Több országban is terjeszkedni készül a Michaeli, Schwartz & Brit Media, mely tavaly ugyan bezárta a 168 Óra című hetilapot és a Pesti Hírlapot, de Milkovics Pál vezérigazgató szerint az ELLE magazin és a Cosmopolitan licencmárkáik sikeresek, ezért is döntöttek most a külföldi terjeszkedés mellett.
A Media1 információi szerint Vékási Andrea, a Central Médiacsoporthoz tartozó Nők Lapja 25 év után nemrég távozó lapigazgatója és egykori főszerkesztője vezető pozíciót kap a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Mediánál.
A Media1 információi szerint Szombathy Pál, a 168 Óra főszerkesztője már korábban, most pedig Trencséni Dávid hírigazgató is távozott a Michaeli, Schwartz & Brit Mediától.