fbpx
Kovács András, az Origo újságírója a HírTV Napi Aktuális című műsorában.

Valótlanul támadta a 444-et Kovács András, az Origo munkatársa

Nem először állít valótlanságot Kovács András.

Azzal vádolta egy nyilvános Facebook-bejegyzésében Kovács András, az Origo „hiteles hírközlésért” kitüntetett munkatársa a 444.hu portált, hogy az nem számolt be a Fradi szerda esti pozsonyi sikeréről – erre elsőként a Vastagbőr nevű Facebook-oldal figyelt fel.

A Media1 ellenőrizte az állítást, és kiderült: Kovács András valóban valótlanságot állított.

Az Origo újságírója a bejegyzését tegnap este 23:56-kor publikálta:

Kovács András origós újságíró Facebook-bejegyzése arról, hogy a 444 nem számolt be a Fradi sikeréről.
Fotó: Facebook / Kovács András

A 444.hu viszont már 23:19-kor élesítette a Fradi sportsikeréről szóló hírét, tehát csaknem 40 perce elérhető volt a portálon a beszámoló, amikor Kovács megvádolta a lapot:

A 444 beszámolója a Fradi sikeréről.

Kovácsot 2020-ban a bíróság bűnösnek találta nagy nyilvánosság előtt elkövetett rágalmazás vétségében, tavaly pedig Osvárt Andreát és D. Tóth Krisztát keverte össze. Beszámoltunk arról is, hogy idén áprilisban ukránellenes, oroszbarát propagandát osztott meg a Facebook-oldalán.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Kovács András, az Origo újságírója a HírTV Napi Aktuális című műsorában. Fotó: adáskép
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások