Nyílt közbeszerzést írt ki a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) a közmédia reklámfelületeinek 2023 január elsejétől történő értékesítésére 2023. január elsejétől – vette észre a kedden megjelent közbeszerzési értesítőben a hvg.hu.
A szerződést a sales house céggel 36 hónapra kötnék, és március 11-ig lehet a pályázati eljárásra jelentkezni.
Mint írják, a feladat az MTVA kezelésében álló valamennyi tévé- és rádiócsatornán túl az online portálok hirdetési felületeire, valamint a közösségi médiás oldalakon elhelyezett hirdetésekre is vonatkozik.
Az MTVA fenntartja a jogot, hogy a felületek 30 százalékát közvetlenül maga értékesítse.
A tender kiköti, hogy az MTVA a szolgáltatásból évi legalább 2,3 milliárd forint bevételt vár el az egyéb kedvezmények levonása után (úgynevezett „net-net-net bevétel”).

Mint azt a hvg.hu felidézte, a közmédia 2020-as pénzügyi jelentése szerint a teljes reklámbevétel abban az évben 4,3 milliárd, míg 2019-ben 5 milliárd forint volt.
Feladatok, súlyszámok
A hirdetésértékesítés feladatkörén túl a nyertes feladata lesz még az értékesítési stratégia kidolgozása, az ügyfelekkel történő kapcsolattartás, a politikai reklámok kezelése, a szponzorációs együttműködések lebonyolítása és a rádióreklámok gyártása is.
A tender súlyszámai:
- az ár: 62;
- a vállalt éves összbevétel mértéke: 50;
- az önreklámra és a barterre biztosított felületek mennyisége: 4-4;
- míg a szakemberek többlettapasztalata 3-as súlyszámmal számít be.
Jelenleg az Atmedia látja el az MTVA reklámfelületeinek értékesítését
Mint arról a Media1 beszámolt, az MTVA reklámfelületeinek értékesítésére legutóbb 2019-ben írtak ki közbeszerzést, melyet a részben Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Atmedia (illetve, annak egy azóta az Atmediába teljesen beleolvadt leányvállalata, a Media Services Company / MSC) nyert el.

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon, valamint iratkozzon fel a Media1 hírlevelére is!