fbpx
A Petőfi Rádió logója az MTVA Kunigunda úti székházánál.

Kiírta az MTVA a közbeszerzést a közmédia reklámfelületeinek értékesítésére

A tender egyik kikötése, hogy éves szinten legalább 2,3 milliárd forint bevételt várnak el. A szerződés kiterjed a tévé- és rádióreklámokra, valamint a különböző online felületekre is.

Nyílt közbeszerzést írt ki a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) a közmédia reklámfelületeinek 2023 január elsejétől történő értékesítésére 2023. január elsejétől – vette észre a kedden megjelent közbeszerzési értesítőben a hvg.hu.

A szerződést a sales house céggel 36 hónapra kötnék, és március 11-ig lehet a pályázati eljárásra jelentkezni.

Mint írják, a feladat az MTVA kezelésében álló valamennyi tévé- és rádiócsatornán túl az online portálok hirdetési felületeire, valamint a közösségi médiás oldalakon elhelyezett hirdetésekre is vonatkozik.

Az MTVA fenntartja a jogot, hogy a felületek 30 százalékát közvetlenül maga értékesítse.

A tender kiköti, hogy az MTVA a szolgáltatásból évi legalább 2,3 milliárd forint bevételt vár el az egyéb kedvezmények levonása után (úgynevezett „net-net-net bevétel”).

A közmédia gyártóbázisa Budapesten a Kunigunda útján. Fotó: Ladányi András / Media1
A közmédia gyártóbázisa Budapesten a Kunigunda útján. Fotó: Ladányi András / Media1

Mint azt a hvg.hu felidézte, a közmédia 2020-as pénzügyi jelentése szerint a teljes reklámbevétel abban az évben 4,3 milliárd, míg 2019-ben 5 milliárd forint volt.

Feladatok, súlyszámok

A hirdetésértékesítés feladatkörén túl a nyertes feladata lesz még az értékesítési stratégia kidolgozása, az ügyfelekkel történő kapcsolattartás, a politikai reklámok kezelése, a szponzorációs együttműködések lebonyolítása és a rádióreklámok gyártása is.

A tender súlyszámai:

  • az ár: 62;
  • a vállalt éves összbevétel mértéke: 50;
  • az önreklámra és a barterre biztosított felületek mennyisége: 4-4;
  • míg a szakemberek többlettapasztalata 3-as súlyszámmal számít be.

Jelenleg az Atmedia látja el az MTVA reklámfelületeinek értékesítését

Mint arról a Media1 beszámolt, az MTVA reklámfelületeinek értékesítésére legutóbb 2019-ben írtak ki közbeszerzést, melyet a részben Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Atmedia (illetve, annak egy azóta az Atmediába teljesen beleolvadt leányvállalata, a Media Services Company / MSC) nyert el.

Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1
Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon, valamint iratkozzon fel a Media1 hírlevelére is!

Kiemelt fotó: A Petőfi Rádió logója az MTVA Kunigunda úti székházánál. Fotó: Kasza János / Media1
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások