
Magyarországról is fogad hirdetést a Reddit
Számos európai és közép-ázsiai piacon nyílt meg a hirdetési lehetőség a közösségi médiás felületen.
Számos európai és közép-ázsiai piacon nyílt meg a hirdetési lehetőség a közösségi médiás felületen.
Guttengéber Csaba, az egyik legnagyobb hazai reklámértékesítő ház, a 45 tévécsatorna és számos rádió reklámidejét, valamint egyre több online portál reklámhelyeit értékesítő, és egy ideje már podcastokkal is foglalkozó, 40 milliárd forint feletti árbevételű Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója volt a Media1 podcast vendége. A beszélgetés már meghallgatható.
A tender egyik kikötése, hogy éves szinten legalább 2,3 milliárd forint bevételt várnak el. A szerződés kiterjed a tévé- és rádióreklámokra, valamint a különböző online felületekre is.
Az Atmedia közleményben jelentette be, hogy az elmúlt hetekben elindult három új rádió, a Sport Rádió, a Base FM és a 103.9 A Rock (vagy hogy most említi: a Rock Rádió) reklámértékesítését is ő fogja ellátni.
Partneri szerződést kötött a Goodstuff.hu és az Adaptive Media, ennek értelmében idén januártól a sales house végzi az életmód magazin hirdetési megoldásainak értékesítését.
Az Atmedia végzi szeptember elsejétől a Manna FM és a Spirit FM reklámértékesítését.
Életmód és kulturális tematikájú oldal csatlakozott az Adaptive Mediához.
A Mi Hazánk Mozgalom alelnöke idén február végén résztulajdonosként bukkant fel egy cégben, amely a rasszista, antiszemita, a hatóságok által is üldözött Kuruc.info hirdetési felületeit értékesíti.
A Gong azt reméli, az ügyletnek köszönhetően újabb hirdetői bevételekre tehet szert.
A reklámértékesítő ház online portfóliója ezúttal egy főleg férfiakat célzó, videójátékos témákat feldolgozó oldallal bővült.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.