
Eredményt hirdetett az MTVA a reklám- és a gáztendereken
Eldőlt, hogy mely cég felel majd a következő években a közmédiumok reklámidejének értékesítésért, és az is, hogy ki szállítja a gázt az állami médiavállalatnak és mennyiért.
Eldőlt, hogy mely cég felel majd a következő években a közmédiumok reklámidejének értékesítésért, és az is, hogy ki szállítja a gázt az állami médiavállalatnak és mennyiért.
8 százalékos növekedésre számíthat a globális reklámpiac idén, ami elmarad a korábbi időszak növekedési mutatójától, de magasabb a 2023-ban várható értéknél. Az egyes területeken belül jelentős eltérések lehetnek, derül ki a prognózisból.
A tender egyik kikötése, hogy éves szinten legalább 2,3 milliárd forint bevételt várnak el. A szerződés kiterjed a tévé- és rádióreklámokra, valamint a különböző online felületekre is.
A digitális reklámok részaránya a Dentsu reklámpiaci előrejelzése szerint 2022-ben már meghaladhatja az 55 százalékot. Előrejelzésük szerint a nyomtatott napilapok és magazinok reklámpiaca várhatóan folytatja a zsugorodást.
A következő három évben is az Atmedia, illetve annak leányvállalata értékesíti az MTVA reklámidejét, ezzel jelentős jutalékbevételre szert téve.
A Sony Pictures és a Turner tévécsatornáinak elvesztése után az eddigi 46 helyett 43 csatornából áll majd a kormányközeli Atmedia tévés portfóliója jövőre. Bár az RTL-hez távozó Sony Pictures elvesztése fájdalmasan érintheti a céget, néhány új csatornával kiegészül az eddigi portfóliójuk.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.96.2023.04.04.1313
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.