fbpx

közösségi média

e-kereskedelem, online vásárlás

Itthon is egyre többen vásárolnak divatcikkeket online

Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.

Hundub

Egyre kétségesebb, hogy teljesen saját fejlesztés-e a Hundub, a Facebookra hasonlító új közösségi médiás oldal

Jelentős azonosságok fedezhetők fel a Hundub nevű új magyar közösségi oldal és a WoWonder nevű közösségi médiás platform kódjaiban, holott Pál Csaba, a Hundub alapítója azt állította, teljesen önálló ötletek alapján, 10 év alatt fejlesztette ki az új közösségi oldalt és az saját motorral üzemel. Megpróbáltunk feltenni néhány kérdést az oldal tulajdonosának.