Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

További évekig a Mészáros Lőrinc közeli cég profitál a közmédia reklámjaiból

A következő három évben is az Atmedia, illetve annak leányvállalata értékesíti az MTVA reklámidejét, ezzel jelentős jutalékbevételre szert téve.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) megjelent friss hirdetmény szerint a kormányközeli Atmedia leányvállalata, a Media Services Company (MSC) volt az egyetlen résztvevő az MTVA tenderén, amelyet a vállalkozás megnyert – írta a G7.

Az MTVA által kiírt közbeszerzés szerint a 36 hónapos megállapodás az állami média valamennyi hirdetési felületére kiterjed, vagyis az Atmedia kezeli az M1, az M2, az M4, az M5, a Duna és a Duna World tévécsatornák, valamint a Kossuth, a Petőfi, a Bartók és a Dankó rádiók, illetve az előbbiekhez tartozó teletext és az online (így például a hirado.hu, mediaklikk.hu, petofilive.hu, m4sport.hu) felületeket is.

Az Atmedia egyébként nem csak az államnak dolgozik: jövőre összesen 43 tévécsatorna reklámidejét értékesíti. A cég milliárdos profitokat termel.

Az Atmedia Mészáros Lőrinc, Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti dollármilliárdos barátjának és köreinek érdekeltségébe tartozik. Az Atmedia a 2018-as pénzügyi év eredményei alapján 1.125.576.000 Ft, azaz egymilliárd–százhuszonötmillió-ötszázhetvenhatezer forint osztalékot fizet ki idén a tulajdonosai részére, ezen felüli eredményét pedig eredménytartalékba helyezte.

Borító: Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András, Media1

Szóljon hozzá!