24.hu megújulás

Megújult a 24.hu – fizetőkapus szolgáltatást is bevezettek

Hétfőről keddre virradó éjszaka megújult a 24.hu, mely fizetőkapus szolgáltatást és egy támogatási programot is bevezetett. Az akkor még csak tervezett megújulásról kérdezte a Media1 hétfő esti rádióműsora Bognár Bálintot, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatóját.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A Media1 hétfői, november 23-i esti műsorában jelentette be elsőként Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális divíziójának igazgatója, hogy megújul a 24.hu. A hírportál – melyet jelentősen megerősített egyedi látogatószám tekintetében az Index nyáron lezajlott drámája – nem sokkal a műsor után, hétfőről keddre virradó éjjel egy rövid leállás után menetrend szerint le is cserélte régi köntösét az újra, átállt az új megjelenésre. Mégsem a külső a legnagyobb változás.

Fizetőkaput és támogatási programot is bevezetett a lap.

Bognár Bálint
Bognár Bálint

A fizetőkapu (paywall) lényege, hogy ha valakit zavar, hogy hirdetések vannak az oldalon, akkor egy bizonyos előfizetési díjért reklámok nélkül is igénybe veheti az oldal szolgáltatásait.

Ami pedig a támogatási programot illeti: a felhasználó hozzájárulhat, hogy több vidéki tudósítás, kézműves prémium tartalom készüljön, ezek előállítása ugyanis plusz erőforrásokat igényel.

A műsorban sok más téma mellett szó esett arról is, hogy a koronavírus hogyan érintette a Central Médiacsoport digitális termékeit, miért szűnik meg a Caféblog blogszolgáltatás, lesz-e megint bércsökkentés az első hullámhoz hasonlóan, vagy hogy mi van az olyan régi termékekkel mint például a Startlap és a Lap.hu, de szóba került a Nosalty nemrég történt megújulása és az is, hogy lesz-e fizetőkapu a portfólió más termékeinél is. Bognár Bálint a Media1 kérdésére válaszolva elmondta azt is, hogy az Index nyári drámáját követően gondolkodtak-e azon, hogy átvegyék a tömegesen távozó indexeseket… (Nemrég hasonló kérdést tettünk fel Kovács Tibornak, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezetőjének is a Media1 műsorában.)

A műsor második részében Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke beszélt arról, hogyan érinti a koronavírus a médiaszektort, kik lehetnek az áldozatok és nyertesek, és szó esett arról is, hogy gyors, közepes vagy lassú felépülésre számít-e a COVID-19 miatti gazdasági válságból.

Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tavaly decemberben megválasztott elnöke
Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tavaly decemberben megválasztott elnöke
Fotó: MRSZ.hu

A Media1 műsora itt és az alábbi lejátszó segítségével is visszahallgatható.

Iratkozzon fel a Media1 RSS csatornájára, hogy ne maradjon le a legújabb tartalmainkról! Feliratkozhat hírlevelünkre és Facebook-oldalunkra is.

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!