central médiacsoport

G7, 444.hu

Új túlélőterv a veszteséges 444.hu-nál és a G7.hu-nál

Nem fest túl derűs képet a vállalat helyzetéről a 2017-es alapítású g7.hu gazdasági híroldalt működtető nonprofit részvénytársaság pénzügyi beszámolója, és a másik online szereplő, a 444-et működtető Magyar Jeti sem áll jól. Most fontos lépéseket tesz mindkét oldal.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója

Trükkös Zotyózva, az Index volt tulajdonosa elleni módszerrel folytatódnak a 24.hu tulajdonosát támadó cikkek a Fidesz-közeli médiában

Míg a nem kormánypárti sajtó hetek óta az Index körüli fejleményekkel és a lap jövőjével foglalkozik, a héten a kormánysajtóban tovább folytatódott a Varga Zoltán, a 24.hu és több más internetes és nyomtatott médiumot működtető Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó támadássorozat, mely kísérteties hasonlóságot mutat az Index egykori tulajdonosa, Spéder Zoltán elleni korábbi háborúhoz, és időzítése sem tűnik véletlennek.

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója

Nem vette fel az osztalékot Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa

Varga Zoltán üzletember, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Media1-nek határozottan cáfolta a sajtóban az osztalékával kapcsolatban korábban megjelent állítást, illetve a Media1-nek ma tájékoztatást adott arról, hogy mikorra állítják helyre a fizetéseket a vállalatánál, illetve mikortól térnek vissza a teljes munkaidőre a járvány után.

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

Újból megszólalt a Gazdasági Versenyhivatal az RTL Magyarországra kirótt 20 milliós bírság és a megtorpedózott RTL-Central tulajdonszerzés kapcsán

Többek között az állítja a Versenyhivatal a Media1-nek, nem igaz, hogy a GVH hiúsította meg annak idején, hogy az RTL Magyarország megvásárolja a Central Digitális Média Kft. 30 százalékát, hanem kényszerhelyzetbe hozta a hivatalt a Médiatanács ezzel kapcsolatos állásfoglalása. Állítják továbbá, épp azért kértek be nemrég adatokat az RTL-től, mert a megvásárolni kívánt Central Digitális Média Kft. időközben már beolvadt a Central Médiacsoportba.

RTL Híradó

Perre megy az RTL Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal a 20 milliós bírság miatt

Az RTL Magyarország szerint eleve különös, hogy a GVH olyan eljárásban büntetné meg őket, amelynek lefolytatása amúgy az RTL érdeke, és amely eljárásra azért kerül sor, mert a Kúria megalapozottnak találta az RTL bírósági keresetét a Versenyhatóság ellen, amiért az évekkel ezelőtt megakadályozta, hogy az M-RTL Zrt. a Central Digitális Média Kft.-ben (a 24.hu kiadójában) tulajdonrészt vásároljon.