fbpx

central médiacsoport

újságos bódé Óbudán, hírlap

Tovább zuhant a nyomtatott sajtó

A Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség (MATESZ) legújabb, 2022 második negyedéves gyorsjelentése szerint tovább csökkent a nyomtatott lapok értékesítése Magyarországon. Már a bulvárlapok is jelentős esésbe kerültek.

Nők Lapja

Új főszerkesztő a Nők Lapja élén

Szeptember elsejétől Vass Virág, a Nők Lapja eddigi főszerkesztője a márka kulturális nagyköveteként folytatja a munkát, ezzel egyidőben szinte az összes Nők Lapja termék egy, integrált szerkesztőség kezei alatt készül majd Akovács Éva vezetésével, aki már hosszú idő óta felel a márka több, időszakosan megjelenő lapjáért.

A Citromail logója (2022.06.30)

Lezárta a Central Médiacsoport a Citromail eladását

A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International AS teljesítette a nemrégiben aláírt szerződésben az értékesítéshez szükséges feltételeket, így lezárult csütörtökön a Citromail eladásáról szóló üzlet a két fél között, minden akadály elhárult az ingyenes levelezőrendszer tulajdonosváltása előtt.

A Refresher márka logója

Új lapot indít Refresher néven a Central Médiacsoport

A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások